12 دی 1390
شماره خبر: 3551

مدير منطقه 4 شهرداري به مشكلات شهروندان در صداي مردم پاسخ داد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مدير منطقه 4 شهرداري به مشكلات شهروندان در صداي مردم پاسخ داد

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 4 شهرداري كرج به مشكلات شهروندان اين منطقه كه در بخش صداي مردم پايگاه خبري مديريت شهري منعكس شده بود، پاسخ داد.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، در بخش صداي مردم پايگاه خبري مديريت شهري كرج شهروندان منطقه 4 شهرداري به بيان مشكلات خود پرداختند كه سئوالات و پاسخهاي مدير منطقه 4 شهرداري را در زير مي خوانيد.
- در خصوص تعاوني فلات قاره كه زميني در منطقه كيانمهر كرج در حدود 22 سال پيش اقدام كردند كه تاكنون موفق به گرفتن سند تفكيكي نشده ايم. لطفا با توجه به گذشت اين زمان طولاتي و احتياج مبرم اين موضوع را در اولويت قرار دهيد.
- بيش از 19 سال از زمينهاي كيان مهر كرج پايانه اتوبوسراني كه توسط تعاوني زمين اداره فلات قاره شركت نفت تهيه و تاكنون پس از گرفتن هزينه هاي زياد هنوز سند تفكيكي داده نشده و تعاوني اين امر را به گردن شهرداري انداخته است. لطفا بعد از گذشت دو دهه اقدامي صورت گيرد.
يدالله پورمظاهري در پاسخ به مشكل اين شهروندان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: با توجه به اينكه اين قطعات از ظرف تعاوني به اعضاء واگذار شده و در آن مقطع زماني سهم سرانه خدماتي و حق ورود به محدوده قانوني توسط تعاوني به شهرداري پرداخت نشده بنابراين موضوع در حال پيگيري از طرف شهرداري كرج است.
- بنده به نمايندگي از اهالي فرعي سوم خيابان آزادي بلوار ارم مهرشهر از شهردار خواهشمندم نسبت به بازديد محله و وضعيت نامناسب معابر كه از روكش اوليه آسفالت هم بي بهره است، دستور مقتضي صادر كنند.
- بنده به نمايندگي از اهالي محله فرعي سوم خيابان آزادي مهرشهر به استحضار مي رسانم كه مدت 7 سال است كه در اين محله سكونت داريم و بيش از 70 درصد زمينهاي منطقه به واحدهاي مسكوني تبديل شده است. ولي پس ا گذشت اين مان و پيگيريهاي مجدانه اهالي هنوز از امكانات اوليه چون جدول كشي خيابان و آسفالت خبري نيست.
مدير منطقه 4 شهرداري كرج در پاسخ به اين مشكل شهروندان اعلام كرد: خيابان آزادي فرعي سوم توسط اداره عمران اقدام به مخلوط ريزي و تسطيح شده و در برنامه كاري سال آينده جهت آسفالت قرار گرفته است.
- منطقه نسبتا شلوغ فاز 4 مهرشهر به خصوص خيابانهاي انتهايي فاز 4 مانند 415 شرقي مدت 3 سال است كه براي فاضلاب شهري كندو كارهايش انجام شده ولي متاسفانه آسفالت آن هنوز ترميم نشده است. منطقه فاز 4 تبديل به منطقه اي شده كه بايد براي فازهاي يك تا سه و مهرشهر خدماتي در نظر گرفته شود.
پورمظاهري در پاسخ به اين مشكل شهروندان نيز اعلام كرد: در خصوص خيابان 415 شرقي فاز 4 موارد لكه گيري شده و محل هايي كه نشست داشته در دست اقدام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود