19 دی 1390
شماره خبر: 3846

اطلس راهیاب کرج تشریح عینی پروژه های تحقق یافته مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اطلس راهیاب کرج تشریح عینی پروژه های تحقق یافته مدیریت شهری است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با اشاره به توزیع اطلس راهیاب کرج بزرگ گفت: تهیه و تدوین این کتابچه راهنما تشریح عینی و کاربردی پروژه های تحقق یافته در مدیریت شهری است.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری گفت: اداره DIS شهرداری کرج متولی و پدید آورنده اطلس راهیاب کرج بزرگ است. وی اطلاع رسانی و عینیت بخشیدن به پروژه های تحقیقی اداره GIS را از اهداف تهیه و تدوین اطلس راهیاب ذکر و عنوان کرد: بهره گیری از این کتابچه توسط شهروندان و رفع مشکلات آمد و شد همچنین عبور از بحرانها و گره های ترافیکی از دیگر اهدافی است که در تهیه این راهیاب به آن توجه اکید شده است. آقازاده در توضیح کتابچه راهیاب کرج بیان کرد: اطلس راهیاب کرج در قطع 15 در 25 سانت به چاپ رسیده است و شامل آدرسهای شهر کرج اعم از مسیرهای مختلف شامل کوچه ها و خیابان های این شهر است. وی عنوان کرد: در اطلس راهیاب شهر کرج سه هزار کیلومتر معبر با ذکر دقیق آدرس تعریف شده است که ویرایش این کتابچه و آدرس دهی در آن به نحو مطلوبی صورت گرفته است به طوریکه شهروندان و مسافران می توانند با صرف کمترین زمان با راهنمایی گرفتن از آدرس های موجود در کتابچه راهنما مقصد نهایی خود را پیدا کنند.
لزوم ارتقاء فعالیتهای پژوهشی مدیریت شهری
شهردار کرج ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء فعالیت های پژوهشی از طریق کارشناسان مدیریت شهری کرج بیان کرد: بی شک توجه به این مهم موجب شناخت ظرفیت های کارآمد در مدریت شهری می شود. آقازاده تاکید کرد: اقدامات مدیریت شهری با توجه به حجم و تنوع پیش بینی شده باید مبتنی بر بهره گیری از تحقیق و پژوهش انجام شود. وي با تأكيد بر نهادينه سازي تحقيق و پژوهش در عرصه ها مختلف امور شهری اظهار داشت: پژوهش و تحقیق ضمن دستيابي به افقهاي جديد می تواند به عنوان روشي قابل دفاع در سايه خلاقيت موجب ارتقاء خدمات رسانی به ویژه در حوزه های مختلف شهری شود. آقازاده با بیان اینکه پژوهش تنها بررسی و واكاوي آنچه ديگران به آن رسيده‌اند نيست، تاکید کرد: شهر و امور مرتبط با آن مانند توسعه و گسترش شهری نیاز به رسیدن به افق‌هاي جديد دانش دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود