12 دی 1391
شماره خبر: 17727

امور شهری منطقه 7 با رویکرد پژوهشی اجرایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 امور شهری منطقه 7 با رویکرد پژوهشی اجرایی می شود


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: امورات و اقدامات شهری منطقه 7 با رویکرد پژوهشی انجام می شود.
مجید عسگری افزود: پژوهش محوری رویکردی مناسب جهت اداره امورات شهری است که با توجه به خروجی های مثبت این مهم، اقدامات و فعالیت های شهرداری منطقه 7 پایه و اساس پژوهشی دارد. وی در ادامه اظهارداشت: اجرای فعالیت های شهری مبتنی بر اقدامات پژوهشی نقش بسزایی در آسیب شناسی و شناسایی ریشه ای مشکلات و مسائل شهری ایفا می کند که تحت تاثیر این مهم، مدیریت شهری می تواند به طور مطلوبتری نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کند. این مسئول با بیان اینکه، رویکرد فوق منجر به شناخت اصولی ساختارهای شهری می شود، عنوان کرد: این مهم همچنین مسیر را برای دست یافتن به راهکارهای عملی به منظور رفع مسائل و مشکلات شهری مهیا می کند.
عسگری با اشاره به نقش و جایگاه رویکرد پژوهشی اظهارداشت: مسیرهای پیشرفت و ترقی در زمینه های متعدد مرهون اقدامات پژوهشی است. وی، توسعه و پیشرفت منطقی شهر را مستلزم بهره گیری و توجه ویژه به امر پژوهش و تحقیق دانست و افزود: این مهم در حیطه سازمانی و عملکردی شهرداری ها بسیار مهم است و از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.
نقش پژوهش محوری در اجرای وظایف مدیریت شهری
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به نقش پژوهش در اجرای وظایف مدیریت شهری، عنوان کرد: با توجه به تعدد و تنوع فعالیت ها و وظایف مدیریت شهری، نیاز است، این مدیریت از خروجی های پژوهش محوری در انجام امورات مختلف خود بهره مند شود. عسگری، پژوهش، خلاقیت و نوآوری را از مهمترین نیازهای هر جامعه برای رسیدن به پیشرفت و توسعه دانست و بر تحقق بهینه آن تاکید کرد. وی، تاکید کرد: برای داشتن شهری آرمانی و پایدار، مستلزم مدیریت شهری مبتنی بر پژوش محوری هستیم. این مسئول اظهارداشت: سرمایه گذاری در بخش پژوهش عامل اساسی و محور پیشرفت محسوب می گردد و در حال حاضر میزان سرمایه گذاری در این حوزه از شاخصه های اصلی پیشرفت است.





منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود