20 دی 1390
شماره خبر: 3906

همکاری خوب شهرداری اولویت واگذاری سیم کارتهای رایتل را در کرج رقم زد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همکاری خوب شهرداری اولویت واگذاری سیم کارتهای رایتل را در کرج رقم زد

سپیدا رآنلاین: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مورد دلیل انتخاب شهر كرج به عنوان نخستین شهر برای بهره برداری از سیم كارتهای رایتل گفت: شهرداری كرج همكاری خوبی در نصب آنتن ها داشت، به همین دلیل كرج برای واگذاری سیم كارتها در اولویت قرار گرفت.
رحمت اله حافظی افزود: تاكنون 10 هزار نفر در كرج برای دریافت سیم كارتهای رایتل پیش ثبت نام كرده اند كه از آنها دعوت می شود برای تكمیل ثبت نام مراجعه كنند. وی افزود: حداكثر ظرف سه روز سیم كارت ثبت نام كنندگان به آنها واگذار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از بهمن ماه سال جاری واگذاری سیم كارت در كرج را به روز كنیم. این مسئول اظهارداشت: تلاش می كنیم شبكه اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) اواخر دهه فجر امسال در تهران به بهره برداری برسد، در غیر این صورت تا پایان سال جاری شاهد عرضه سیم كارت های رایتل در تهران خواهیم بود. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: شركت تامین تله كام وابسته به شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) مجری اپراتور سوم تلفن همراه در ایران است و این اپراتور نام تجاری رایتل را برگزیده است. حافظی درخصوص ویژگی های سیم كارت های نسل سوم تلفن همراه گفت: ویژگی این سیم كارت ها قابلیت دسترسی به اینترنت ، مكالمه صوتی و تصویری همزمان و ارسال عكس و تصویر است. وی در مورد تعرفه خدمات رایتل افزود: تعرفه هر دقیقه مكالمه داخل شبكه 550 ریال ، با سایر شبكه ها 625 ریال ، مكالمه تصویری 1500 ریال و پیام چند رسانه ای یا ارسال عكس و تصویر ( MMS) به نرخ 400 ریال از سوی كمیسیون تنظیم مقررات تعیین شده است. حافظی سرعت اینترنت برای كاربران عادی را 128 كیلو بایت در ثانیه عنوان كرد و گفت: سرعت اینترنت بر روی شبكه رایتل دو تا سه مگابایت قابل افزایش است. وی عنوان کرد: آمادگی داریم در هر شهری كه شهرداری آن مساعدت داشته باشد ، اقدام به نصب آنتن و ارایه خدمات كنیم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد سود دهی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: پیش بینی می شود طی پنج سال شاهد بازگشت سرمایه باشیم و پس از آن به سوددهی برسد.
افظی در مورد تاخیر در راه اندازی اپراتور سوم گفت: مشكلات مربوط به نصب دكل و آنتن از دلایل اصلی تاخیر در راه اندازی بود كه با تفاهم های انجام شده با شهرداری تهران ، در آینده شاهد افزایش تعداد آنتن های رایتل در این شهر خواهیم بود. اپراتور سوم تلفن همراه ( رایتل ) سه نوع سیم كارت دایمی ، اعتباری و دیتا عرضه می كند كه قیمت سیم كارت دایمی 120 هزار تومان و قیمت سیم كارت های اعتباری و دیتا 20 هزار تومان تعیین شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود