6 مرداد 1392
شماره خبر: 41722

استقبال مطلوب شركتهای تخصصی از حضور در دومین نمایشگاه گل و گیاه كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقبال مطلوب شركتهای تخصصی از حضور در دومین نمایشگاه گل و گیاه كرج


دبیر کمیته اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج از استقبال مطلوب شرکتهای تولید کننده گل و گیاه و صنایع وابسته برای حضور در نمایشگاه خبر داد و گفت: از آغاز ثبت نام تاکنون بیش از 100 شرکت تخصصی اقدام به ثبت نام کردند.
بیتا شاه محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج از 12 تا 16 شهریورماه جاری در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برپا شود. وی افزود: در این زمینه از اول تیرماه سال جاری فراخوان ثبت نام از علاقمندان برای حضور در نمایشگاه از سوی سازمان در سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.kifex.ir منتشر شد.
ثبت نام بیش از 100 شرکت تخصصی برای حضور در نمایشگاه
این مسئول عنوان کرد: با آغاز ثبت نام تاکنون، شرکتهای تخصصی گل و گیاه، فضای سبز و صنایع وابسته از سراسر کشور استقبال بی نظیری از برپایی نمایشگاه کردند و خواهان برپایی غرفه در این نمایشگاه هستند. شاه محمدی ادامه داد: در این زمینه تاکنون بیش از 100 شرکت تخصصی در حوزه های گل و گیاه، صنایع وابسته، کود و بذر، landscape (محوطه سازی)، مراکز تحقیقاتی و آموزشی مرتبط با فضای سبز و .... از طریق سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.kifex.ir ثبت نام کرده اند.
استقرار ستاد مرکزی دومین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود