3 بهمن 1390
شماره خبر: 4342

کیانی: اتوبوس های بخش خصوصی با ایجاد پایانه ساماندهی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کیانی:  اتوبوس های بخش خصوصی با ایجاد پایانه ساماندهی می شوند

سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه ، رها بودن اتوبوس های بخش خصوصی در سطح شهر را از دغدغه های شهر کرج دانست و از ایجاد پایانه ویژه این اتوبوس ها خبر داد.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: کلانشهر های دیگر کشور با این مشکل مهم مواجه نیستند. وی با تاکید بر ساماندهی و تدوین برنامه های کارآمد در این خصوص گفت: رفع این مشکل که به طور مستقیم با مسائل ترافیکی شهر ارتباط دارد از مسائل مهمی است که باید به جد از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شود. این مسئول با اشاره به پارک این اتوبوس ها در حاشیه خیابان اظهارداشت: پارک اتوبوس ها کنار خیابان جلوه بصری شهر را نیز نازیبا جلوه می دهد. کیانی افزود: علاوه بر مشکلات مطرح شده ناشی از رها بودن اتوبوس ها در سطح شهر، این امر نظارت سازمان اتوبوسرانی را نیز کاهش می دهد.
ایجاد پایانه برای ناوگان بخش خصوصی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با تاکید بر سازماندهی ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی عنوان کرد: تدارک پایانه برای اتوبوس های این بخش از اولویت های مهم سازمان است. کیانی در تشریح وضعیت اتوبوس های بخش خصوصی بیان کرد: اتوبوس های این بخش در مالکیت سازمان قرار دارند و بخش خصوصی نیز به عنوان بهره بردار محسوب می شوند. وی اذعان داشت: 82.5 درصد از وجه اتوبوس هاس بخش خصوصی توسط شهرداری و وزارت کشور پرداخت شده و بخش خصوصی به عنوان بهره بردار تنها 17.5 درصد از هزینه های اتوبوس را پرداخت کرده است. این مسئول، حفظ و صیانت از این اتوبوس ها را وظیفه سازمان دانست و بر انجام آن تاکید کرد. وی با یادآوری آتش سوزی پایانه آزادگان و از بین رفتن سه اتوبوس پارک شده در این پایانه، بیان کرد: عدم نظارت و صیانت از این ناوگان موجب وارد آوردن خسارت بالایی به بیت المال می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود