10 بهمن 1390
شماره خبر: 4524

دو پروژه عمرانی در منطقه 10 کرج به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 دو پروژه عمرانی در منطقه 10 کرج به بهره برداری می رسد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: همزمان با ایام دهه فجر، دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 73 میلیاردو 800میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
عباس حق محمدلو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: تقاطع غیر همسطح سه راه انبار نفت (بصیرت ) یکی از بزرگترین پروژه هایی است که آماده سازی این پل در مدت زمان کوتاهی در مقایسه با سایر پروژه ها صورت گرفته و برای اجرای این پروژه 70میلیاردریال اعتبار صرف شده است. این مسئول اضافه کرد: با توجه به تمرکز جمعیت در منطقه 10 و آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه در این منطقه همچنین گسترش فضای شهری اجرای طرح هایی با هدف کاهش حجم ترافیک در دستور کار قرار دارد.
حق محمدلو اظهارداشت: مهمترین خروجی احداث تقاطع غیر همسطح دراین منطقه کاهش میزان بار ترافیکی جاده ملارد و شهریار و به تبع آن میدان شهید سلطانی و توسعه شبکه ارتباطی است. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: پروژه عمرانی دیگری که در این منطقه همزمان با دهه فجر به بهر ه برداری می رسد پارک متحد در رزکان نو است که بالغ بر سه میلیارد و 800میلیون ریال اعتبار از اعتبارات منطقه ای صرف تجهیز و راه اندازی آن شده است . حق محمدلو مساحت این مکان تفریحی را شش هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: بازسازی معابر، جدول گذاری و تجهیز پارک به لوازم تندرستی ویژه بانوان و آقایان و وسایل بازی کودکان و سرویس بهداشتی از اقداماتی است که برای این پارک انجام شده است.
وی ایجاد فضایی سالم به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان را از گزینه های مهم شهرداری این منطقه دانست و اظهارداشت: وجود پارکهای محله ای به منظور پر کردن اوقات فراغت شهروندان از مولفه های مهمی است که باید به شکل ویژه به آن پرداخته شود. محمدلو به نقش شهروندان در صیانت و نگهداری از اماکن عمومی اعم از تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: مبنای تلاش و همت مسئولان شهرداری منطقه10 بسترسازی مناسب به منظور ارائه و توسعه خدمات مختلف شهری در قالب اجرای پروژه ها ی عمرانی و خدماتی می باشد که تحقق این مهم نیاز به همکاری و تعامل شهروندان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود