12 بهمن 1390
شماره خبر: 4636

انقلاب اسلامی الگوی بی بدیل حکومت مردم سالاری دینی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 انقلاب اسلامی الگوی بی بدیل حکومت مردم سالاری دینی است

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج با اشاره به شرایط حکومت های مختلف در جهان امروز تاکید کرد: انقلاب اسلامی حکومتی نوین و الگویی بی بدیل از حکومت مردم سالاری دینی است.
سیدعلی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: سردمداری ایران و موفقیت های ایرانیان در عرصه های علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی مرهون انقلاب اسلامی است. وی حساسیت قدرت های بزرگ به موفقیت های ایران را یادآورشد و افزود: بی شک دشمنان تاب و توان دیدن ظرفیت ها و پیروزی های متعدد ایران اسلامی را ندارند و با هر ترفندی به مقابله با انقلاب بر می خیزند. آقازاده با اشاره به پایداری ملت ایران در مقابل هجمه های دشمن تصریح کرد: تا زمانی که ملت ایران بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی‌ محکم ایستاده باشند هیچ ضربه ای به کشور وارد نخواهد شد. شهردار کرج با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ارائه ‌دهنده الگوی الهی رهایی برای تمامی ملت‌های دربند بود، افزود: برکات این الگوی الهی موجب ایستادگی ملت های مظلومی چون فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست شده است. آقازاده با اشاره به اهداف والای انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی با بهرمندی از روش‌ حکومتی مردم سالاری به پدیده‌ای اثرگذار در جهان اسلام تبدیل شد. وی اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و سقوط رژیم دو هزار و 50۰ ساله شاهنشاهی نقطه عطف مهمی نه ‌تنها در تاریخ تحولات سیاسی اجتماعی ایران بلکه جهان اسلام و حتی جهان بشریت بوده است و این هم موضوعی است که نه ‌تنها بر علاقمندان و شیفتگان انقلاب اسلامی، بلکه دشمنان و مخالفان این انقلاب به آن معترف هستند. شهردار کرج اظهارداشت: احیاگری و بیداری جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی معنا و مفهوم جدیدی پیدا کرد و از مرحله نظر به عمل و واقعیت رسید.
بازتاب پیروزی انقلاب اسلامی
شهردار کرج در خصوص بازتاب پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین بازتاب پیروزی انقلاب اسلامی ناشی از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و تداوم اقتدار آن در مواجهه با بحران‌ها و توطئه‌های گوناگون و به ‌خصوص در تقابل با دنیای قدرتمند غرب بود. آقازاده تاثیر انقلاب بر مسلمانان پیرو مکتب اهل‌ بیت را یادآور شد و افزود: جایگاه شیعیان جهان با احیای انقلاب اسلامی به مرکز ثقل تحولات جهان اسلام تبدیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود