13 مرداد 1392
شماره خبر: 46714

شهردار کرج در جریان روند پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه 10 قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار کرج در جریان روند پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه 10 قرار گرفت


مسئول روابط عمومی منطقه 10 شهرداری کرج گفت: طی بازدیدی شهردار کلانشهر کرج از روند پیشرفت پروزه های عمرانی این منطقه ابراز رضایت کرد.
حمید بخشی زاده کرج افزود: در این بازدید که غفاری سرپرست منطقه وی را همراهی می کرد،آقازاده ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژههای در دست اقدام این منطقه به ویژه دو پروژه بلوار نماز و فاز دوم و سوم پارک صنعت از پیشرفت حاصل شده ابراز رضایت کرد. شهردار کرج در این بازدید اظهار امیدواری کرد تا با همت و کوشش مدیر و پرسنل این منطقه و با بهره برداری کامل از پروژههای در دست اقدام، رفاه و آسایش و بهره مندی کامل از این طرح ها هدیه ای برای شهروندان باشد. بخشی زاده ادامه داد: شهردار کلانشهر کرج پس از بازدید از پروژههای عمرانی منطقه،ضمن بازدید از ساختمان ستادی منطقه، در جریان روند آخرین تغییرات ایجاد شده در سیمای ظاهری ساختمان ستادی این منطقه که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع صورت گرفته، قرار گرفت.
شهردار کرج دستور افزایش اعتبار عمرانی این منطقه را تا 60 میلیارد ریال صادر کرد
بخشی زاده اضافه کرد: شهردار کرج پس از این بازدید و ارزیابی مطلوب از اقدامات انجام شده دستورات جدیدی نیز در جهت ارائه خدمات بیشتر و تحقق اهداف سازمانی با افزایش اعتبار عمرانی این منطقه تا سقف 60 میلیارد ریال صادر کرد.
بهره برداری از پارک صنعت طی هفته آینده
بخشی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود