15 بهمن 1390
شماره خبر: 4699

تاثير انقلاب اسلامي ايران در كشورهاي جهان منجر به بيداري اسلامي شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاثير انقلاب اسلامي ايران در كشورهاي جهان منجر به بيداري اسلامي شد

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج گفت: هم اكنون شاهد ترويج انقلاب اسلامي بين مسلمانان دنيا در منطقه خاورميانه و كشورهاي مسلمان هستيم كه اين مهم منجر به ايجاد بيداري اسلامي در این کشورها شده است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده در گفتگوي راديويي در برنامه شهر من سلام راديو البرز با تیریک فرا رسيدن ايام دهه فجر و سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي ايران ادامه داد: تاثيرات انقلاب اسلامي در شهر كرج، استان البرز و كشور مشهود است كه بايد دستاوردهاي آن براي نسلهاي فعلي و آينده بازگو شود.
وی با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران در بعد اعتقادي ،معنوي و توسعه و پيشرفت كشور تاثيرات فراواني داشت، يادآور شد: در اين زمينه در حال حاضر شاهد تاثير اين اعتقاد در مردم مسلمان دنيا در منطقه خاورميانه و سایر ملت ها به خصوص در آمريكاي جنوبي و لاتين، آفريقا و آسياي جنوب شرقي هستيم و این امر نشان دهنده تاثیر اعتقادات انقلاب اسلامي حتي در مردمي كه دين اسلام را به عنوان دين رسمي نمي شناسند، است. وي اعلام كرد: تاثيرات انقلاب اسلامي نه تنها در ايران و خاورميانه،‌ بلكه در كل جهان امروز تاثيرات پرنفوذ خود را بر جا گذاشته كه اين مايه افتخار مسلمانان و ايرانيان است. اين مسئول گفت: در اين زمينه اميد مي رود بعد از گذشت 33 سال به نتايج و آرمانهاي انقلاب كه همانا توسعه عدل و عدالت و اعتقادات ديني و مذهبي و يكتاپرستي به معناي واقعي است، دست يابيم. آقازاده اظهار داشت: بايد آرمانها، رشادتها و فداكاريهاي دلاور مردان در زمان انقلاب براي جوانان و نوجوانان امروزي به عنوان الگو و سرمشق بازگو و تبیین شود. شهردار كرج با اشاره به اينكه در بعد مسائل علمي امروز كشور ما جزء 10 كشور برتر دنيا در علوم پيشرفته است، گفت: پيشرفت هاي انقلاب اسلامي، حس افتخار و سربلندي را براي تمامي ملت به ارمغان آورده است. این مسئول تاکید کرد: جوانان این آب و خاک توانسته اند بلندترین قله های علمی و فناوری دنیا را فتح کنند که این امر بی شک موجب ترس دشمنان و برنامه ریزی برای ایجاد توطئه های مختلف بر علیه ملت ایران خواهد شد. آقازاده خاطرنشان کرد: ملت هوشیار ایران در تمامی مقاطع پشتیبان نظام بوده و در تمام عرصه ها موفق عمل کرده اند و به طور قطع با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب خواهند کوبید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود