17 بهمن 1390
شماره خبر: 4750

طرح "هر خانه یک درخت" در مركز استان البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح "هر خانه یک درخت" در مركز استان البرز آغاز شد

سپیدار آنلاین: مسئول روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز از آغاز ثبت نام طرح "هر خانه يك درخت" خبر داد.
حميدرضا عسگري در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: اين طرح که با هدف افزايش سرانه فضاي سبز شهري به اجرا در می آید براي اولين بار همزمان با هفته درختكاري در مرکز استان البرز انجام می شود و با درخواست همشهریان به طور رایگان در باغچه منازل، مجتمع های مسکونی و ... نهال خرمالو غرس خواهد شد.
وي افزود: همه ساله به مناسبت گراميداشت هفته درختكاري، تعداد قابل توجهي درخت مثمر و غير مثمر رايگان جهت كاشت در حاشيه معابر و داخل حياط منازل در اختيار شهروندان قرار مي گرفت، اما متأسفانه در اغلب موارد شاهد آن بوديم كه بر اثر بي توجهي و يا عدم اطلاعات كافي در خصوص محل مناسب و نحوه كاشت صحيح، برخي از درختان به مرور زمان ضعيف و حتي در مواردي شاهد خشك شدن آنان نيز بوديم. اين مسئول عنوان كرد: امسال با در نظر گرفتن چنين مسائلي تصميم بر آن شده است تا ضمن بررسي محل، كاشت درخت توسط كارشناسان اين سازمان انجام شود تا ديگر شاهد چنين مسائلي نباشيم. عسگري ادامه داد: اميد است با مشاركت و همكاري شهروندان كرجي بتوانيم فضاي سبز يكپارچه جهت بهبود وضعيت اكولوژيكي شهرمان داشته باشيم.
روابط عمومي سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج همچنین به نحوه ثبت نام همشهریان به شرکت در این طرح اشاره كرد و يادآور شد: علاقمندانی که عرصه مورد نیاز برای کاشت درخت خرمالو را دارند می توانند تا 10 اسفند 1390 با ارسال عدد 15 به سامانه پیام کوتاه سازمان پارکها و فضای سبز به شماره 10001147 نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود