15 مرداد 1392 شماره خبر: 48922 اهتمام ویژه منطقه 11جهت ارتقاء ارائه خدمات شهری به شهروندان سپیدارآنلاین: گروه شهری نسخه قابل چاپ برچسب ها: منطقه, خدمات, شهرداری, شهروندان, ارائه, افزود, سامانه, مناطق, احراز, عنوان, مردمی, مسئول, ادامه, آماری, مشکلات, شهروندی, برترین, عملکرد, پاکسازی, عوامل مطالب مشابه: سامانه 137 به بیش از 70 درصد تماسهای مردمی را پاسخ داد خدمات شهری ویترین و تابلوی عملكرد شهرداری است مناطق 6، 1 و 7 به ترتیب بهترین عملکرد در پاسخگویی به شهروندان اختصاص 58.1 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و ساز غیرمجاز اختصاص 2 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و سازها غیرمجاز ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن