18 اسفند 1390
شماره خبر: 5581

بیش از 70 تور طبیعت گردی در استان البرز برگزار شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 70 تور طبیعت گردی در استان البرز برگزار شده است

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری بیش از 70 تور طبیعت گردی در استان البرز خبر داد.
جعفر عابدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با اعلام این خبر افزود: برگزاری این تورها در استان البرز تا امروز مورد استقبال شهروندان کرجی قرار گرفته است و مراتب رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده است. وی افزود: معرفی نشانه ها و نمادها، آثار هنری، آشنایی شهروندان با مفاخر و مشاهیر فرهنگی، بومی، اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین تقویت رابطه شهروندان کرجی با این استان تازه تاسیس از جمله اهداف و شاخص های تورهای گردشگری در استان البرز بوده است.
برگزاری تورهای سلامت و طبیعت گردی از طریق پرتال "البرز من"
مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، افزود: تورهای سلامت و طبیعت گردی از طریق پرتال جامع اطلاع رسانی "البرز من" با هدف شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز با حداقل هزینه برای علاقه مندان و همشهریان برگزار می شود. این مسئول اظهار داشت: از آنجا که تا امروز بیش از 70 تور طبیعت گردی در استان البرز برگزار شده است، در صدد هستیم در ایام نوروز نیز این تورها را با وسعت بالاتری در سطح مناطق استان البرز دنبال کنیم. عابدی گفت: علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سایت و شرکت در این تورها علاوه بر آشنایی بیشتر با استان البرز، خاطره خوشی را با خود به یادگار ببرند. وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی: www.alborzeman.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 4501714-0261 تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود