18 اسفند 1390
شماره خبر: 5605

پیش فروش بیش از 50 هزار بلپط سفرهای نوروزی/بیش از 4 هزار بلیط نوروزی به صورت حضوری فروخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیش فروش بیش از 50 هزار بلپط سفرهای نوروزی/بیش از 4 هزار بلیط نوروزی به صورت حضوری فروخته شد

سپیدار آنلاین: رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج از فروش 50 هزار و 90 بلیط از طریق این پایانه برای سفرهای نوروزی خبرداد.
میرالتفات پیغمبردوست در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن اعلام این خبر با اشاره به راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی فروش بلیط سفرهای برون شهری در کلانشهر کرج، اظهارداشت: این سامانه از بیست و سوم بهمن ماه سال جاری اقدام به فروش بلیط اینترنتی ویژ ایام نوروز کرده است. وی با بیان اینکه، فروش بلیط های نوروزی از طريق اینترنت تا اول اسفندماه جاری ادامه داشت، افزود: بر اساس آمارهای بدست آمده تا کنون شهروندان 257 فقره بلیط از طریق سامانه اینترنتی برای سفرهای دورن شهری تهیه کردند. این مسئول بیان کرد: این تعداد بلیط امكان مسافرت برای 393 نفر را در ایام نوروز مهیا می کند. رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج در خصوص بالاترین میزان تقاضای سفر شهروندان برای ایام عید، عنوان کرد: بر اساس بلیط های تهیه شده بیشترین تقاضای سفر های نورزوی به مقصد مشهد مقدس است.
پیش فروش بیش از 4 هزار بلیط نوروزی به صورت حضوری
رئيس انجمن صنفی شرکت های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج با اشاره به تهیه بلیط های نوروزی مسافران از طریق مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط در این پایانه مسافرتی، اظهارداشت: از شروع تاریخ پیش فروش بلیط های نورزی تا کنون چهار هزار و 833 فقره بلیط فروش رفته است. پیغمبردوست، گفت: این تعداد بلیط در اختیار 12 هزار و 134 نفر از متقاضیان خرید بلیط قرار گرفته است. وی، کاهش ازدحام جمعیتی در مراکز تهیه بلیط به خصوص در آستانه سال نو را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از خدمات سامانه تهیه اینترنتی بلیط های نوروزی از راهکارهای مهم به منظور جلوگیری از این مسئله است. این مسئول بیان کرد: از دیگر مزایای تهیه بلیط اینترنتی کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از ترافیک شهری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود