24 اسفند 1390
شماره خبر: 5797

مصوبات شورای اسلامی شهر کرج کارشناسی و ارزشمند است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مصوبات شورای اسلامی شهر کرج کارشناسی و ارزشمند است

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: شورای اسلامی شهر کرج در بین سه استان اول کشور قرار گرفته و در این خصوص نیز مصوبات شورای اسلامی شهر کرج بسیار ارزشمند و کارشناسی برآورد شده است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ محمد حسن صادقیان با حضور در همایش بررسی مسائل شوراهای اسلامی استان البرز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر ، بخش با بیان این مطلب اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش باید توانمندی های خود را باور کنند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند. وی افزود: اگر اعضای شوراهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به قانون توجه کنند، کارها به طور شایسته تری به ثمر می نشیند. این مسئول در ادامه یکی از آسیب های بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستا را تضاد فکری میان اعضای این شوراها عنوان کرد و افزود: شوراهای اسلامی استان البرز باید نشست کارگاهی را هر 50 روز یک بار برگزار کنند تا علاوه بر استفاده از تجربیات ارزشمند یکدیگر، مسائل و مشکلات موجود را با هفکری و همیاری یکدیگر به نفع شهر و شهروندان حل و فصل کنند. صادقیان با بیان اینکه برخی از فرمانداری ها در انتخابات داخلی شوراها دخالت می کنند، گفت: قانون اساسی به شورا اختیار داده است و باید از این اختیارات به نحو مطلوب استفاده کنیم و در این خصوص وجود کارگروه برای تصمیم گیری اثربخشی بهتری دارد.
رییس شورای اسلامی استان البرز با بیان اینکه شوراها زبان گویای مردم هستند، گفت : از آنجا که ما شوراییان زبان گویای مردم هستیم لذا این ما هستیم که باید پل ارتباطی مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود