15 فروردین 1391
شماره خبر: 5965

نجات جان 82 نفر از مرگ در تعطیلات نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نجات جان 82 نفر از مرگ در تعطیلات نوروز

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرج اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال 82 نفر توسط ماموران آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات یافتند.
محمود امیریزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی کرج به عنوان یکی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز طی مدت تعطیلات نوروز امسال خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه داد. وی تصریح کرد: از بیست و پنجم اسفند تا پایان تعطیلات در نوروز 91 تمام ماموران آتش‌نشانی این کلانشهر در آماده‌باش کامل بوده و هیچ یک از آنها به مرخصی نرفتند. این مسئول ادامه داد: ثمره و دستاورد این تلاش شبانه‌روزی، خدمت بی منت به مردم بود به صورتی که امروز افتخار می‌کنیم که 82 نفر از هموطنان خود را در این مدت از مرگ حتمی نجات دادیم.
* آماده‌باش شبانه‌روزی ماموران آتش نشانی طی یک ماه اخیر
امیریزدانی با بیان اینکه در یک ماه اخیر ماموران آتش‌نشانی کرج در آماده‌باش کامل بودند،‌ گفت: در مدت تعطیلات نوروز و اجرای طرح‌های نوروزی بیش از 400 مامور آتش‌نشان کرج به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل بودند. وی افزود: در این مدت بیش از 120 عملیات اطفای حریق، 130 عملیات امداد و نجات و 30 عملیات احتیاط از حریق و حوادث توسط این ماموران انجام شده است. به گفته مدیر عامل آتش‌نشان کرج در حین این عملیات‌ها جان 82 نفر از شهروندان که گرفتار حادثه شده بودند،‌ از مرگ حتمی نجات داده شد.
امیریزدانی اعلام کرد: همچنین ده‌ها نفر از مصدومان حوادث مختلف مانند تصادفات جاده‌ای نیز توسط ماموران آتش‌نشانی کرج به مراکز درمانی انتقال یافتند.



منبع :خبرگذاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود