27 فروردین 1391
شماره خبر: 6312

تصمیم شورا ملاک تغییرات جدید /پیوستن برخی مناطق تحت پوشش شهرداری منطقه 7 به منطقه 8

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تصمیم شورا ملاک تغییرات جدید /پیوستن برخی مناطق تحت پوشش شهرداری منطقه 7 به منطقه 8

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به تغییرات صورت گرفته در محدوده خدمات رسانی در این منطقه گفت: تصمیم گیری شورای اسلامی شهر کرج ملاک تغییرات جدید در محدوده خدمات رسانی در این منطقه است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حمید باغبان در گفتگو با برنامه رادیویی " شهر من سلام " با بیان این مطلب افزود: طرح تغییر در محدوده جغرافیایی با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان برنامه ریزی و اجرا شده است. وی با بیان اینکه، تسهیل در اجرای امور اداری شهروندان از دیگر اهداف اجرای طرح فوق است، تاکید کرد: رسیدگی به مسائل و امور شهروندی از اولویت های شهرداری است که این مهم با تاکید مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری با جدیدت پیگیری می شود. این مسئول اظهارداشت: تغییرات صورت گرفته در محدوده های تحت پوشش منطقه 7 شهرداری کرج بر اساس انجام اقدامات کارشناسی شده از سوی مسئولان و کارشناسان ذیربط طراحی شد و از سال جدید نیز اجرایی شد.
پیوستن برخی مناطق تحت پوشش شهرداری منطقه 7 به منطقه 8
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 7 اظهارداشت: طبق سیاست گذاری های جدید در خصوص تغییر و تحول محدوده جغرافیایی تحت پوشش شهرداری منطقه 7 برخی محدوده های این منطقه به محدوده استحفاظی منطقه 8 شهرداری پیوست. باغبان همچنین از الحاق محدوده هایی از منطقه 1 به منطقه 7 خبر داد و افزود: پرونده ها و اسناد مربوط به محدوده های جدید با هماهنگی با ادارات خدمات رسان مربوطه به این ادارات ارسال شده است. وی با اشاره به اطلاع رسانی در خصوص تغییر محدوده های جدید در معابر شهری منطقه بر اساس دستورات شهردار کرج و مدیر منطقه اظهارداشت: شهروندان ساکن در محدوده های تغییر یافته برای رسیدگی به امورات شهری باید با شهرداری هایی هماهنگ شوند که طبق سیاست گذاری های جدید مسئول پاسخگویی به مسائل محدوده های تغییر یافته شده اند. باغبان گفت: در تغییر و تحول محدوده های جغرافیایی حوزه خدماتی منطقه 7 کرج از بلوار استقلال، ملک شاه سابق تا بلوار طالقانی شمالی به منطقه 8 الحاق شد. وی افزود: اراضی جنگلبانی، شهرک امام رضا، اردلان ها، شهرک اوج و حسن آباد در تغییرات صورت گرفته به منطقه 8 پیوست. این مسئول بیان کرد: برخی محدوده های منطقه 1 نیز در این جابجایی ها از حریم منطقه 1 خارج و به حریم منطقه 7 پیوست. باغبان عنوان کرد: از جمله محدوده های الحاق اشده از منطقه 1 به منطقه 7 الحاق ضلع شمال بلوار ماهان و فلکه اول و از شرق نیز خیابان امام جعفر صادق(ع) تا بلوار آزادی است. وی خاطرنشان کرد: جاده روستای محمودآباد همچنان در حوزه خدماتی منطقه 7 قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود