28 فروردین 1391
شماره خبر: 6370

عمليات تراش و روكش آسفالت بلوار جمهوري اسلامي آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عمليات تراش و روكش آسفالت بلوار جمهوري اسلامي آغاز شد

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 8 شهرداري كرج از آغاز عمليات تراش و روكش آسفالت بلوار جمهوري اسلامي در راستاي تحقق نهضت آسفالت خبر داد.
فرج الله ايليات در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج با اشاره به اينكه عمليات بهسازي بلوار جمهوري حد فاصل ميدان شهيدان آجرلو تا ميدان ماهان و جدول گذاري اين معبر در سال گذشته انجام شده است، افزود: پس از پايان بارش باران روكش آسفالت آن نيز به اتمام خواهد رسيد. وي اهميت بلوار ذكر شده را به واسطه عرصه هاي مختلف فضاي سبز، مجموعه بين الملي تنيس و مراكز تجاري اداري متعدد واقع در آن به عنوان يكي از معابر اصلي شمالي - جنوبي شهر كرج يادآور شد و گفت: شهرداري كرج توجه ويژه اي به اين مهم دارد.
اين مسئول در ادامه با اشاره به حفاري هاي متعدد انجام شده در اكثريت معابر منطقه جهانشهر اذعان داشت: اين موضوع مشكلات عديده اي را در نيمه دوم سال گذشته براي شهروندان ايجاد كرده بود. ايليات در ادامه افزود: مشكلات به وجود آمده فوق با تدبير شهردار و حمايت اعضاي شوراي اسلامي شهر در سال جاري كه به عنوان سال نهضت آسفالت مديريت شهري نامگذاری شده به زودي برطرف خواهد شد. مدير منطقه 8 شهرداري كرج يادآور شد: بلوار جمهوري و برخي از معابر اصلي منطقه از محل اعتبارات معاونت فني و عمراني شهرداري كرج بهسازي و بازسازي مي شود. وي تاكيد كرد: در سال جاري حدود 10 ميليارد تومان از اعتبارات جهت بهسازي تراش و روكش آسفالت معابر در بودجه منطقه 8 پيش بيني شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود