7 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6568

اجرای پروژه آسفالت محمد شهر در انتظار اتمام عملیاتهای زیرسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه آسفالت محمد شهر در انتظار اتمام عملیاتهای زیرسازی

سپیداز آنلاین: شهردار کلانشهر کرج با تاکید بر اجرایی شدن پروژه آسفالت جاده محمد شهر گفت: در حال حاضر اجرای این پروژه عمرانی در انتظار اتمام عملیات زیرساختی و زیربنایی همچنین جدول گذاری محدوده استحفاظی جاده محمد شهر است که انجام آن نیز بر عهده مسئولان اجرایی این منطقه می باشد.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، شهرداری این کلانشهر را مجری اجرای پروژه آسفالت جاده محمدشهر خواند و افزود: مدیریت شهری کرج با توجه به این تعهد عمرانی اقدام به پیش بینی و در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه آسفالت جاده محمد شهر کرده است. وی با تاکید بر تسریع اجرای پروژه های عمرانی تعریف شده در سطح شهر به تاکید مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری در این خصوص اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه آسفالت جاده محمد شهر با توجه به اهمیت بالای آن در اولویت برنامه های مدیریت شهری است. این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر نیز مدیریت شهری کرج آماده اجرای این پروژه عمرانی در جاده محمد شهر می باشد که به محض اتمام اقدامات عمرانی محمد شهر این مهم اجرایی می شود. شهردار کرج، با اشاره به درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر تعجیل در اجرای پروژه آسفالت جاد محمد شهر اظهارداشت: این مهم تا پایان اردیبهشت ماه جاری و بهبود شرایط آب و هوایی در مدار اجرا قرار می گیرد. آقازاده بیان کرد: به محض آماده شدن شرایط، عملیات تراشه و روکش آسفالت در جاده محمد شهر تحت نظارت مدیریت شهری کرج انجام می شود.
مدیریت شهری مجری پروژه آسفالت جاده محمد شهر
شهردار کرج، مدیریت شهری این کلانشهر را مجری اجرای پروژه آسفالت جاده محمد شهر خواند و گفت: این مدیریت با توجه به بودجه پیش بینی شده آماده اجرای این پروژه مهم و مورد نیاز شهروندان می باشد. آقازاده با بیان اینکه، اعتبار اجرای پروژه آسفالت آماده تخصیص است، به بودجه دو ميليارد و 800 ميليون تومانی انجام این مهم اشاره کرد و افزود: این میزان اعتبار در آینده نزدیک صرف اجرای پرژوه آسفالت جاده محمد شهر می شود. وی از جاده محمدشهر به عنوان یکی از محورهای مهم کرج یاد کرد و گفت: این جاده با توجه به قرار گرفتن در حوزه استحفاظی شهرداری کرج و محمدشهر سال ها رها شده بود. آقازاده، ساماندهی این جاده را یکی از مطالبات اصلی مردم به ویژه مردم محمدشهر دانست و گفت: این خواسته به حق مردم در آینده نزدیک محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود