10 خرداد 1391
شماره خبر: 7528

معاونت فرهنگی از بنیادی ترین معاونتهاست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معاونت فرهنگی از بنیادی ترین معاونتهاست

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به حجم و گستره فعالیت های فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی، این معاونت از اساسی ترین و بنیادی ترین معاونتهاي شهرداري است.
عبدالله پور مظاهری در آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: توجه به مقوله فرهنگی با توجه به تاثیر گذاری آن در بطن جامعه امری مهم است که مسئولان باید نسبت به انجام آن دقت و توجه خاصی داشته باشند. پورمظاهری فرهنگ را از مهمترین مقوله های کارآمد در زندگمی اجتماعی افراد خواند و بیان کرد: تأثير فرهنگ بر زواياي مختلف زندگي فردي و اجتماعي امری قطعی است. وی با تاکید بر ضرورت تعیین اولويت هاي فرهنگي گفت: این مهم مي تواند عامل برانگيزاننده و مهمي برای تعریف شاخص های فرهنگی در بلند مدت باشد.
محیط سالم فرهنگ غنی می خواهد
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، ایجاد محیط سالم را در گرو ایجاد بستر های غنی فرهنگی دانست و عنوان کرد: محیط سالم، فرهنگ غنی می خواهد. پور مظاهری با تاکید بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای رشد و پرورش صفات و رفتارهای اخلاقی، محیط سالم و فرهنگ خوب جامعه افزود: تحقق این مهم عاملی برای رشد و شکوفایی عرصه فرهنگ است.
پورمظاهری در خصوص سطح برگزاری آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، حضور مسئولین فرهنگی در قداست جلسه را مهم ارزیابی کرد و گفت: کیفیت و کمیت جلسه بی نظیر است. وی با اشاره به حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، گفت: سطح برگزاری این آیین به لحاظ مسائل کیفی و کمی همچنین حضور نمایدگان و مسئولان شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است. اين عضو شوراي شهر كرج با قدردانی از شهردار کرج و با اشاره به اینکه، سایر جلسات تودیع و معارفه در حوزه خدمتی و مسئولیتی شهردار برگزار می شد، برگزار این جلسه در این مکان را توجه زیاد شهردار و به مقوله فرهنگ عنوان کرد. وی دوران مدیریت حسین امیدیان در سمت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج را از درخشان ترین دوره های معاونت فرهنگی در طول تاریخ کرج عنوان کرد. پور مظاهری با تاکید بر تعامل و همکاری معاونت فرهنگی با سایر دستگاه ها، بیان کرد: اقدامات فرهنگی صورت گرفته در گذشته تحت تاثیر دیدگاه های نو و خلق مدیریت فرهنگی شهرداری بوده است که این مهم نیزی نشان از درایت و اعتقاد مدیر سابق این مجموعه به کارهای فرهنگی است. وی با ارزیابی مثبت از عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در دوره گذشته اظهارداشت: رویداد های فرهنگی شهر حاکی از سطح بالای فعالیت ها و اقدامات فرهنگی این معاونت بوده است. وی با اشاره به برنامه ریزی و طراحی های فرهنگی ارشاد البرز عنوان کرد: این مهم نقش به سزایی در به ثمر رسیدن فعالیت های فرهنگی داشته است. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، مسئولیت در هیچ سازمان و نهادی پایدار و همیشگی نسیت، افزود: اگر قرار بود حفظ مسئولیت ها دائمی باشد، هیچ فرصتی برای حضور افراد توانمند و مجرب در عرصه های مختلف اجتماعی وجود نداشت. پورمظاهری با اشاره به اینکه، طی این تغییر و تحول مدیریتی، مصطفي رضا حسینی سکان مدیریت فرهنگی را به دست می گیرد، اظهار امیدواری کرد: پذیرفتن این پست مدیریتی توسط یک نماینده مجلس شورای اسلامی با سابقه و تجربه کلان که حاکی از توانمندی و تجربه وی می باشد، توام با پیشرفت و موفقیت بیش از پیش برنامه های فرهنگی باشد. وی با تبریک به مناسبت حضور نمایندگان مردم کرج در خانه ملت، افزود: نمایندگان به عنوان وکیلان مردم در مجلس هستند که با توجه به سابقه کاری این دو نماینده در کرج امیدواریم این کلانشهر در این دوره نیز به خوبی راه های موفقیت را در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی طی کند. وی با قدردانی از حضور اصحاب رسانه به نقش آنها در زمینه اطلاع رسانی به موقع اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه ارتباط مناسب و مطلوبی با مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری دارند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود