16 خرداد 1391
شماره خبر: 7641

سرانه های خدماتی واریان شهر منطبق با طرح تفصیلی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرانه های خدماتی واریان شهر منطبق با طرح تفصیلی است

سپیدار آنلاین: معاون عمران و خدمات شهری شهرداری منطقه 10 کرج گفت: سرانه های خدماتی واریان شهر متناسب با مفاد قانونی طرح تفصیلی برای این شهر لحاظ شده است.
منوچهر غفاری در گفتگو با برنامه رادیویی" شهر من سلام " با بیان این مطلب افزود: با توجه به نوساز بودن شهرک واریان و بر اساس مولفه های موجود در طرح تفصیلی تا کنون اقدامات مطلوبی در این شهرک صورت گرفته است. وی با بیان اینکه، تامین معابر در این شهرک با محور رفع حداکثری نیازمندی های زندگی شهروندی انجام گرفته است، بیان کرد: از جمله اقدامات باقی مانده در این شهرک ترمیم آسفالت شهرک با محوریت اجرای تراش و روکش آسفالت است که این مهم نیز به ترتیب اولویت در این محل انجام می گیرد. این مسئول، اجرای پروژه آسفالت در جاده های خاکی را از مهمترین برنامه های اولویت دار شهرداری منطقه 10 ذکر و بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود تا پایان شش ماه اول سال جاری خیابان های خاکی منطقه تحت پوشش آسفالت قرار گیرند.
آسفالت واریان پایان مهرماه ترمیم می شود
معاون عمران و خدمات شهری شهرداری منطقه 10 کرج با اشاره به بروز مسائل جوی نیمه دوم سال عنوان کرد: اجرای پروژه آسفالت پیش از آغاز برودت هوا و بارش های جوی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که با احتساب این مهم و طبق برنامه زمانبندی، آسفالت واریان شهر تا پایان مهرماه سال جاری اجرایی می شود. غفاری از اجرای عملیات تراش و روگش آسفالت جاده شهریار و ملارد خبرداد و عنوان کرد: از دیگر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه 10 بهسازی پیاده روهای این شهرک است که بعد از ترمیم آسفالت در شش ماه دوم سال صورت می گیرد. وی با تاکید بر رفع مسائل و معضلات شهری عنوان کرد: شهرداری منطقه نسبت به انتقال مسائل و معضلات شهری به مسئولین ذیربط اقدام می کند. این مسئول خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که از سوی شهرداری به منظور ارائه خدمات رسانی بهتر به اداران و دستگاههای ذیربط منتقل شده است، موضوع روشنایی معابر است.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود