4 اسفند 1390
شماره خبر: 5124

عملیات روکش آسفالت خیابان فضای سبز وبلوار امام رضا(ع) درحال اتمام است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عملیات روکش آسفالت خیابان فضای سبز وبلوار امام رضا(ع) درحال اتمام است

سپیدار آنلاین: مسئول عمران شهرداری منطقه 3 کرج گفت: پس از بازدید میدانی از خیابان فضای سبز و بلوار امام رضا (ع)، به دستور مدیر منطقه 3 عملیات تراش و روکش آسفالت این خیابان در دستور کار اداره عمران منطقه 3 قرار گرفت.
مجید کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت این خیابان به طول یازده هزار متر مربع توسط عوامل اداره عمران منطقه 3 آغاز شده و حدود هزارتن آسفالت جهت روکش این خیابان توسط دستگاه فینیشر پخش شده است. وي اهتمام شهرداري براي رفع مشكلات خيابان‌هاي منطقه و بهسازي معابر را چشمگير ارزيابي كرد و گفت: پروژه‌هاي عمراني شهرداري در تمام حوزه‌ها با شتاب بيشتري دنبال مي‌شود و افزايش كيفيت پروژه‌هاي عمراني و عمر مفيد آسفالت، با اجرای طرح ترمیم و بهسازی معابر منطقه بر اساس اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته انجام می شود و از تمام توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي قانوني براي توسعه منطقه و تسهيل در خدمات رساني به شهروندان استفاده مي‌شود. مسئول عمران شهرداری منطقه 3 کرج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیابان یاس و پامچال منطقه 3 واقع در انتهای خیابان قریشی تقاطع 44 متری شهرک ناز و خیابان پامچال واقع در ضلع شمالی شهرک دهکده فردیس و چندین خیابانها و معابر توسط واحد عمران منطقه انجام شده است و با توجه به خاکی بودن معابر یاد شده جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان به دستور مدیر منطقه 3 شهرداری کرج جدول گذاری و آسفالت این معابر در دستور کار قرار گرفت. کیانی اظهارداشت: برای سال جاری حدود 40میلیارد ریال اعتبار در بحث جدول و آسفالت پیش بینی شده بود که در زمینه جدول گذاری، آسفالت و روکش خیابانهای این منطقه هزینه شد در این راستا با توجه به برنامه ريزي هاي به عمل آمده، تمام خيابان ها، محلات و کوچه هايي که نياز به ترميم و يا روکش آسفالت دارند، شناسايي و عمليات ترميم و روكش آسفالت در اين مناطق اجرا می شود.
وی با اشاره به آسفالت خیابان پنجم غربی قدیم گفت: اجرای اقدامات زیرساختی و ایجاد آسفالت در این خیابان از مهمترین اولویت هایی است که در دستور کاری شهرداری منطقه 3 برای سال 91 قرار گرفته است. کیانی تاکید کرد: ساماندهی و اجرای پروژه های مختلف عمرانی، زیرساختی و فرهنگی در این منطقه به گونه ای طراحی و برنامه ریزی می شود که پاسخگوی نیاز شهروندان ساکن در منطقه باشد. مسئول عمران شهرداری منطقه 3 کرج اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همیاری بسیار مطلوبی که بین شهرداری و همشهریان وجود دارد شاهد خدمات رسانی در زمینه های مختلف به ویژه فعالیتهای عمرانی در سطح منطقه 3 باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود