24 خرداد 1391
شماره خبر: 7886

سرعت خدمات‌رسانی درکرج با جمعیت این شهرستان همخوانی ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرعت خدمات‌رسانی درکرج با جمعیت این شهرستان همخوانی ندارد

سپیدار آنلاین: نماینده شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت سیستم خدمات‌رسانی در شهرستان کرج کُند است و با جمعیت آن همخوانی ندارد.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری محمدشهر، محمد جواد کولیوند شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات شهر محمدشهر در مسجد جامع شهرک ولدآباد این شهر برگزار شد افزود: امید می‌رود با توجه به برنامه ‌ریزی‌ها و سیاست‌هایی که در پیش گرفته‌ایم بتوانیم سیستم خدمات‌رسانی شهرستان کرج و از جمله شهر محمدشهر را تا حد مطلوبی ارتقا داده و مشکلات موجود را تا جایی که امکان دارد کاهش دهیم. کولیوند اضافه کرد: یکی از همین برنامه‌‌ریزی‌ها برگزاری جلساتی که از این پس در شهرها و نقاط مختلف شهرستان کرج و به صورت دوره‌ای انجام خواهد شد و طی آن با ترکیبی از نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات شهرستان کرج، مشکلات نقاط مختلف از نزدیک رصد خواهد شد و در همان جلسات مصوباتی در جهت رفع مشکلات صورت می‌پذیرد. نماینده شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نکاتی مهم و قابل توجهی که در برگزاری جلسات مذکور لحاظ خواهد شد پیگیری مصوباتی است که در نشست‌های بعدی از مسئولین آن شهر خواسته خواهد شد.
وحدت نمایندگان کرج، اساسی‌ترین بحث موجود
محمدجواد کولیوند که خطاب به مردم محمدشهر و جمعی از مسئولین شهرستان کرج و شهر محمدشهر سخن می‌گفت، اظهار داشت: اساسی‌ترین بحثی که امروز مطرح است وحدت بین نمایندگان شهرستان کرج است تا در نتیجه این وحدت و هماهنگی، هرچه سریعتر به اهداف اصلی خود که همانا ارتقای شهرستان و استان است دست یابیم. این مسئول افزود: خوشبختانه این وحدت که از مهمترین گزینه‌های ارتقای شهرستان کرج است از همان ابتدای انتخابات مجلس نهم صورت گرفت و به امید خداوند هر روز مستحکم‌تر خواهد شد. کولیوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما بعنوان نمایندگان مردم کرج در مجلس به غیر از پیگیری مسائل شهرستان خودمان مسئله‌ها و سیاست‌های کلی و کشوری را نیز از قبیل طرح هدفمندی یارانه‌‌ها و مشکلات معیشتی و خدمات درمانی مردم را هم با جدیت دنبال خواهیم کرد و به نوعی در چهار سالی که در مجلس کنونی پیش روی داریم برای رفع مشکلات مردم عزیزمان خواهیم جنگید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود