30 خرداد 1391
شماره خبر: 8022

بهروری 700 هزار تنی آسفالت از کارخانه/ کیفیت در راس اجرای طرح نهضت آسفالت قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهروری 700 هزار تنی آسفالت از کارخانه/ کیفیت در راس اجرای طرح نهضت آسفالت قرار دارد

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: با توجه به اجرای طرح نهضت آسفالت در کرج، سعی داریم طی سال جاری بین 600 تا700 هزار تن
آسفالت از کارخانه تولید آسفالت شهرداری بهره برداری شود.

سیف الدین جعفری گفت: طرح نهضت آسفالت با هدف رفع مشکل معابر و خیابان های سطح شهر و به تاکید مدیریت شهری کرج در اولویت برنامه های مناطق شهرداری قرار دارد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح فوق درکرج صورت گرفته است، یادآور شد: اجرای طرح آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر بر مبنای گزارش هایی که نظارت عالیه که تحت فعالیت معاونت فنی و عمرانی است از هفته سوم فروردین ماه سال جاری آغاز شده است. این مسئول افزود: بر این اساس معابر و خیابان های سطح شهر به منظور اجرای طرح نهضت آسفالت شناسایی و بر حسب نیاز برای اجرای آسفالت اولویت بندی شده است. جعفری، تغییر و تحول مثبت و ارتقاء کیفی سطح معابر و خیابان های شهر را از اهداف اجرای طرح نهضت اسفالت ذکر و اظهار امیدواری کرد: با اجرای موفق طرح سطح معابر را ساماندهی و به نحو مطلوبی برای تردد آماده سازی شوند. وی، تامین رضایت شهروندان را از معابر شهری را از دیگر اهداف اجرای طرح آسفال خواند و افزود: تحقق این مهم از وظایف و اولویت های مهم مجموعه مدیریت شهری است.
کیفیت در راس اجرای طرح نهضت آسفالت قرار دارد
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با تاکید بر رعایت استانداردها به لحاظ تولید کیفی آسفالت، بیان کرد: از مهمترین مولفه هایی که مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری بر آن تاکید دارد، تولید آسفالت با در نظر گرفتن کیفیت مطلوب است. جعفری با اشاره به اجرای طرح آسفالت در بلوار جمهوری اظهار داشت: آسیب های موجود در این بلوار که به ویژه در بارندگی های شدت می گرفت، هم اکنون تحت اجرای طرح نهضت آسفالت قرار دارد. وی عنوان کرد: معضل تردد در این بلوار با اجرای آسفالت به نحو مطلوبی رفع می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان شهدا تا سه راه رجایی تا دهقان ویلا، همچنین منطقه سه، 10 ، چهار و 12 تمهیدات لازم برای اجرای کیفی آسفالت انجام شده است. جعفری اظهار داشت: پیش از اجرای طرح آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر اقدامات زیرساختی با هدف ارتقاء کیفی آسفالت انجام می گیرد که این اقدام در افزایش طول عمره بهره برداری از آسفالت را افزایش می دهد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود