30 خرداد 1391
شماره خبر: 8044

تقلیل حریم اتوبان با مانع روبرو است/ابلاغ شورای عالی شهرسازی برای اجرای طرح تعریض اتوبان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقلیل حریم اتوبان با مانع روبرو است/ابلاغ شورای عالی شهرسازی برای اجرای طرح تعریض اتوبان

سپیدار آنلاین: معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: تقلیل حریم اتوبان در اجرای طرح تعریض بزرگراه تهران کرج با موانعی رو برو است.
غلامرضا احمدی بیداخویدی با اشاره به اجرای پروژه ادامه آزاد راه اتوبان همت در مسير تهران – كرج به مشكلات موجود در مسير راه این پروژه اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تعریض اتوبان تهران -کرج، قسمتی از حریم های شهری کرج دچار تغیيرات ساختاری و فیزیکی می شود. وی با بیان اینکه، در حال حاضر تقلیل حریم اتوبان با موانع متعددی روبرواست، عنوان کرد: این طرح ملی که به صورت کلان برنامه ریزی شده است با رفع موانع و مشکلاتی که در مسیر اجرای طرح قرار دارد، اجرایی می شود. این مسئول اظهارداشت: عرض اتوبان در اجرای طرح تعریض بزرگراه تهران- کرج در حریم شهری این کلانشهر از 60 به 38 متر تقلیل می یابد. بیداخویدی خاطرنشان کرد: مسیر اجرای طرح عنوان شده از مکان 45 متری گلشهر تا حصارک گسترده شده است.
ابلاغ شورای عالی شهرسازی برای اجرای طرح تعریض اتوبان
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج در ادامه اذعان داشت: برغم وجود مشکلات و موانع در تقلیل حریم اتوبان به واسطه اجرای طرح تعریض بزرگراه تهران کرج، این طرح به واسطه داشتن ابلاغیه شواری عالی شهر سازی اجرایی می شود. بیداخویدی گفت : این طرح عمرانی ترافیکی در سطح کلان و ملی و بر اساس دستور رئيس جمهور و تصميماتي كه در جلسات مختلف در خصوص آزادسازي مسير اين پروژه اتخاذ شده است ، اجرایی می شود. وی اظهار داشت: بنا به اعلام مسئولان و مدیران ارشد، ساخت ادامه آزاد‌راه تهران به كرج از آزاد‌راه شهيد همت می تواند درصد بالایی از ترافيك این بزرگراه را کاهش دهد. بیداخویدی، اجرای این طرح عمرانی ترافیکی را در افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: به منظور تحقق این مهم نیاز به ظرفیت سازی با هدف بهینه شدن شریان های اصلی مسیر بزرگراه داریم.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود