18 شهریور 1392
شماره خبر: 80638

مجسمه سازی تبلوری از هنرهای ماندگار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مجسمه سازی  تبلوری از هنرهای ماندگار است


شهردار کرج، مجسمه سازی را تبلوری از هنرهای ماندگار ایرانی دانست و عنوان کرد: سازمان زیباسازی پیشتاز در هنر ساخت مجمسه و تندیس در کرج است.
سید علی آقازاده در بازدید از غرفه مجسمه سازی سازمان زیباسازی که در دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج برگزار شد، عنوان کرد: هنر ساخت تندیس و یا به عبارتی مجسمه سازی، هنری اصیل و ماندگار است که یاد مشاهیر و افراد خاص و ارزشی ایران چون شهدا را زنده نگه می دارد. وی با بیان اینکه، اساتید و هنرمندان مجسمه ساز کرجی در نمایشگاه گل بصورت عینی اقدام به ساخت مجسمه های مشاهیر کردند، بیان کرد: این اقدام که از سوی سازمان زیباسازی برنامه ریزی شد، این امکان را فراهم کرد تا بازدید کنندگان هنر اساتید مجسمه ساز را از نزدیک مشاهده کنند.
این مسئول با ارزیابی مثبت از عملکرد سازمان زیباسازی در دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج، بیان کرد: غرفه ساخت مشاهیر با عنوان مجسمه سازی مورد توجه ویژه بازدید کنندگان قرار گرفت بگونه ای که همگان برای تماشای این هنر با شوق زمان گذاشتند. آقازاده خاطرنشان کرد: تشکیل کارگاه مجسمه سازی از سوی سازمان زیباسازی و استقبال شهروندان از آن حاکی از میزان علاقمندی آنها به فرهنگ اصیل ایرانی است و این مهم خود زمینه ساز ارتقاء عرصه فرهنگ در همه ابعاد است. وی همچنین خاطرنشان کرد: اجرای زنده مجسمه سازی در نمایشگاه گل و گیاه می تواند زمینه ساز ترویج هنر مجسمه سازی در کرج نیز باشد. شهردار کرج با اشاره به اقدامات گسترده سازمان زیباسازی در عرصه های شهری، گفت: این سازمان در زمینه های مختلف اقدامات متنوعی را با هدف تامین نیازهای بصری به انجام رسانده است که با توجه به خروجی های آن، این اقدامات قابل تقدیر است. آقازاده با اشاره به برپایی غرفه مجسمه سازی در نمایشگاه گل، افزود: سازمان زیباسازی پیشتاز هنر مجسمه سازی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود