1 تیر 1391
شماره خبر: 8112

اجرای پروژه مهرویلا غیرقابل اجتناب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه مهرویلا غیرقابل اجتناب است

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به وجود اختلافاتی برای اجرای پروژه تونل مهرویلا گفت: در این زمینه شهرداری و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران باید هرچه سریعتر به توافق برسند چون اجرای این پروژه غیرقابل اجتناب است.
محمود دادگو در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کلانشهر کرج هیچ کار عمرانی با عدم تعامل و ناسازگاری به سرانجام نمی رسد که در این زمینه مسئولان باید با هم وحدت و همدلی داشته باشند. وی افزود: در واقع هماهنگی و وحدت در پیشرفت پروژه های فیزیکی امری بسیار موثر است که این مهم باید مورد توجه تمامی مدیران و مسئولان قرار گیرد.
اجراي پروژه مهرويلا با چالشهاي مختلفي مواجه شده است
این مسئول عنوان کرد: در طرح تفصیلی اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده که یکی از این پروژه ها، تونل مهرویلا است که هم اکنون با چالشهای مختلفی مواجه شده است.
دادگو با اشاره به اینکه شهرداری موظف به اجرای پروژه های موجود در طرح تفصیلی است، ادامه داد: برای اجرای پروژه مهرویلا شورای شهر مصوبه ارائه داده اما شورا تاکنون وارد مجادله پردیس کشاورزی و شهرداری نشده است.
تعامل و اتحاد چالشهاي پروژه مهرويلا را برطرف مي كند
این مسئول اظهار داشت: در اجرای این پروژه باید با تعامل و اتحاد تمامی مشکلات برطرف شود، چون این اولین بار نیست که برای اجرای پروژه های شهری دستگاه ها اختلال ایجاد می کنند، در اجرای عملیات احداث پل سه راه رجایی شهر نیز چنین مشکلات و اختلافاتی وجود داشت که با توافق و همکاری فرمانداری تمامی مشکلات برطرف شد. دادگو افزود: در قضیه اختلافات شهرداری و پردیس کشاورزی، شهردار باید با تکیه بر قوانین اقدامات لازم را برای ادامه این پروژه و اخذ اراضی مورد نیاز انجام دهد.
شهرداري و شورا تعامل سازنده اي با دستگاه هاي استان دارد
وي با تشكر از تمامي ادارات و ارگانهايي كه با شهرداري و شورا همكاري مي كنند، اعلام كرد: در واقع شهرداري و شوراي شهر براي انجام امور پژوهشي و آموزشي آماده تعامل و همراهي با ساير سازمانها است.
اجراي پروژه مهرويلا اجتناب ناپذير است
اين مسئول با اشاره به اينكه اجراي پروژه مهرويلا امري اجتناب ناپذير است، اظهار داشت: در اجراي اين پروژه هيچ راهي جز اختصاص اراضي پرديس كشاورزي و ادامه روند اجراي پروژه نيست.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود