6 تیر 1391
شماره خبر: 8287

جانبازان اسوه ایثار و فداکاری هستند/ برگزاری مراسم دیدار با جانبازان در منطقه 8

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 جانبازان اسوه ایثار و فداکاری هستند/ برگزاری مراسم دیدار با جانبازان در منطقه 8

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از جانبازان به عنوان اسوه های ایثار و فداکاری یاد کرد.
فرج الله ایلیات با بیان این مطلب با بیان اینکه سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز نام گذاری شده است، افزود: حضرت عباس (ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود. وی با اشاره به اینکه فداکاری های این اسوه فداکاری و ایثار در تاریخ بشر مانندی ندارد، عنوان کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز با الگو قرار دادن حضرت ابوالفضل العباس (ع) در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و در راه آرمان ها و باورهای خود از جان گذشتگی کردند. این مسئول، پی بردن دشمن به نقش و جایگاه ویژه روح ایثار و جانبازی در ایران اسلامی را از دلایل بارز مقابله خصمانه جهان استکبار با اصول اسلام برشمرد و گفت: روح حاکم بر جامعه ایران اسلامی روح ایثار و جانبازی است و این افکار و باورهاست که موجب می شود، هیچ روزنه نفوذی برای سلطه و منفعت جویی دشمن باقی نماند.
برگزاری آیین دیدار با جانبازان در منطقه 8
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از برگزاری آیین دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محل شهرداری این منطقه خبر داد و عنوان کرد: این آیین با هدف گرامیداشت جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد. ایلیات در آیین دیدار با جانبازان گفت: مجاهدات ها و فداکاری های جانبازان است که امروز ایران اسلامی سرآمد موفقیت در همه زمینه ها می باشد. وی ایستادگی و پایداری جانبازان را ستودنی خواند و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر این قشر رسالت بزرگ همگان است.
این مسئول با تاکید بر رفع مشکلات ای قشر با بیان اینکه ساماندهی این مهم وظیفه ای مهم است ، عنوان کرد: شهرداری منطقه 8 نسبت به انجام برنامه ها و سیاست های اجرایی به منظور رفع حداکثری مشکلات جانبازان اقدام می کند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود