20 شهریور 1392
شماره خبر: 82958

پرونده‌هاي تحقق نيافته توافقات را از بايگاني بيرون كشيديم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پرونده‌هاي تحقق نيافته توافقات را از بايگاني بيرون كشيديم


مدير مالي منطقه 2 شهرداري كرج، رمز موفقيت منطقه در بحث درآمدها را پيگيري پرونده توافقات سال‌هاي گذشته و تعامل مثبت با صاحبان اين پرونده‌ها عنوان كرد.
علي قاسمپور با بيان اينكه منطقه 2 در 5 ماه گذشته سال جاري جزو سه منطقه برتر از منظر درآمد بود، تصريح كرد: اين در حالي است كه منطقه از لحاظ برخورداري در جايگاه مناسبي قرار نگرفته است. قاسمپور از همراهي و تعامل مثبت اين معاونت با مدير منطقه در راستاي تحقق هدف درآمدزايي به عنوان يكي از مهم‌ترين عوامل موفقيت اين طرح ياد كرد و اظهار داشت: سال گذشته بحث درآمد در منطقه 2 به صورت يك پروژه ديده شد و با جديتي مضاعف مورد بررسي قرار گرفت.
بازنگري بايگاني رمز موفقيت منطقه
وي با تاكيد بر اينكه بررسي نقاط ضعف و چالش‌ها در بحث درآمد، از نكاتي بود كه سبب برپايي جلسات مكرر و در نهايت تدوين برنامه و چشم‌اندازي روشن با حضور مسئولان و دست‌اندركاران اين حوزه شد، گفت: عمده هدف تعيين شده براي اجراي اين طرح حذف دغدغه درآمدزايي و حفظ آرامش و ثبات مالي در منطقه بود. اين مسئول خاطرنشان كرد: يكي از اقدامات خوبي كه با همكاري و تعامل مناسب از سوي ديگر اعضاي مجري طرح صورت گرفت، دعوت از افرادي بود كه داراي پرونده توافقات با منطقه بودند اما پروژه ملكي آنها به حالت نيمه تعطيل يا تعطيل باقي مانده بود. همچنين نقشه‌هايي را كه به پروانه ختم نشده بود بررسي و آسيب‌شناسي كرديم. قاسمپور با اشاره به اينكه تمامي اين پرونده‌ها را از بايگاني خارج و مجدد مورد بررسي قرار داديم،‌ بيان داشت: اين كار در عرض يك ماه انجام گرفت و پرونده‌ها بررسي و آسيب‌شناسي شد. مدير اداري – مالي منطقه 2 شهرداري كرج، افزود: به كارگيري ادبيات مناسب و رفع كارشناسي ايرادات و مشكلات موجود روند كار را به شدت سرعت بخشيد و همين امر سبب شد امنيت منطقه از حيث درآمدزايي تا اندازه زيادي تامين شود.
درآمد منطقه 2 بالاي 100 درصد بوده است
وي درصد موفقيت اين طرح را 30 درصد عنوان كرد و آن را يك نمره مثبت براي منطقه به شمار آورد. قاسمپور ادامه داد: با ادامه و پيگيري اين حركت،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود