12 تیر 1391
شماره خبر: 8498

سرمايه گذاران به اجراي عمليات نوسازي تپه مراد آب دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرمايه گذاران به اجراي عمليات نوسازي تپه مراد آب دعوت شدند

سپیدار آنلاین: با اعلام فراخواني از سوي شهرداري كرج، سرمايه گذاران بخش خصوصي براي اجراي عمليات نوسازي تپه مراد آب( اسلام آباد) دعوت شدند.
مدير طرح ساماندهي شهداري كرج با اعلام اين خبر اظهارداشت: شهرداری کرج در نظر دارد نسبت به اجرای عملیات بهسازی و نوسازی تپه مرادآب(اسلام آباد)کرج از سرمایه گذاران و مشاوراني که دارای سابقه اجرائی در فعالیت بهسازی و نوسازی می باشند،دعوت به همکاری كند. حسين عطايي با اشاره به اهميت اجراي اين طرح افزود: ساماندهي اسلام آباد به عنوان يكي از قديمي ترين مناطق كرج كه بيشترين حجم بافت هاي فرسوده را در خود جاي داده از جمله اولويت هاي شهرداري كرج است. اين مسئول ادامه داد: بر اساس اين رويكرد مديريت طرح ساماندهي تشكيل و امور مربوط به اين مهم به عهده اين مجموعه سپرده شد. عطايي با بيان اينكه در حال حاضر بخشي از آزادسازي و تملك بافت هاي فرسوده اين بخش اجرايي شده بيان كرد: تملك املاك واقع در مسير طرح بخشي از امور اين مجموعه است كه با سرانجام رساندن نوسازي و تدوين طرح هاي جامع به منظور توسعه و پيشرفت اين منطقه تكميل مي شود. اين مسئول با اشاره به لزوم مشاركت سرمايه گذاران بخش خصوصي در اجراي اين طرح، از اعلام فراخواني به اين منظور خبر داد و گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر طرح ساماندهی به نشانی: کرج-عظیمیه- بلوار45متری کاج(بسیج)-روبروی مجتمع آموزشی شهید چمران-طرح ساماندهی تپه مراد آب مراجعه ویا باشماره تلفن های7-32518385-026 09123307058و09121321589 معاونت فنی و عمرانی و روابط عمومی طرح ساماندهی تماس حاصل كنند.
بازديد معاون معماري و شهرسازي از منطقه اسلام آباد
مدير طرح ساماندهي شهرداري كرج در ادامه از بازديد معاون شهرسازی ومعماری شهرداری كرج ازمنطقه اسلام آباد خبر داد و گفت: با توجه به تاكيد شهردار کرج در خصوص بازسازی و احیای بافت فرسوده منطقه اسلام آباد که در مرکز شهر واقع شده ، احمدی بیداخویدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج به همراه فیروزبخت مدیر طرح های راهبردی شهرداری از منطقه اسلام آباد و محدوده اراضی آزادشده بازدید كردند. عطايي ادامه داد: در این بازدید ضمن بررسی راهکارها و موانع اجرای طرح تفصیلی اسلام آباد، مقرر شد طرح ها و برنامه هاي مدون درخصوص استفاده بهینه از اراضی آزادسازی شده درجهت افزایش سطح رضایتمندی اهالی منطقه و احیای بافت فرسوده اسلام آباد در دستور کار قرار گیرد.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود