17 تیر 1391
شماره خبر: 8612

علي گلوند از خانه اسكواش البرز بازديد كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

علي گلوند از خانه اسكواش البرز بازديد كرد

سپیدار آنلاین: علي گلوند نائب رئيس شوراي اسلامي شهر از خانه اسكواش استان البرز واقع در كيانمهر كرج بازديد كرد.
طي هماهنگي هاي به عمل آمده، علي گلوند نائب رئيس شوراي اسلامي كرج به همراه غلامرضا رضواني سرپرست منطقه 12 شهرداري از خانه اسكواش استان البرز واقع در كيانمهر كرج بازديد كرد.
شهرداري از ورزشكاران حمايت مي كند
غلامرضا رضواني در اين بازديد با اشاره به حمايت شهرداري از فعاليتهاي ورزشي اظهار داشت: هيئتهاي ورزشي مشكلات و كمبودهاي خود را اعلام كنند و شهرداري در حد توان خود به رفع اين مشكلات مي پردازد. وي با اشاره به فضاي محوطه نامطلوب اين مركز افزود: در اين زمينه طي چند روز آينده اقدامات لازم براي فضاسازي اين مركز اعم از ايجاد و توسعه فضاي سبز، آسفالت و ... از سوي شهرداري انجام مي شود.
فعاليتهاي مطلوب هيئت اسكواش در البرز قابل تقدير است
همچنين در اين بازديد نائب رئيس شوراي اسلامي شهر كرج نيز از فعاليتهاي مطلوب هيئت اسكواش استان البرز از آغاز فعاليت تاكنون تشكر و قدرداني كرد. علي گلوند ادامه داد: اسكواش يكي از ورزشهاي جديد و بانشاط است كه بايد با حمايت مسئولان از اين ورزش، اسكواش بين جوانان و نوجوانان گسترش يابد. در اين بازديد بهارك شينا رئيس هيئت اسكواش استان البرز نيز حضور داشت و به ارائه گزارش عملكردي از فعاليتهاي اين هيئت طي يك سال گذشته پرداخت.
اسكواش در استان البرز مظلوم واقع شده است
شينا با اشاره به كمبود اعتبار در اين بخش اظهار داشت: طي يك سال گذشته اين هيئت در استان البرز فعال شد كه تاكنون در مجموع دو مدرسه در كلانشهر كرج مجهز به اتاق اسكواش شدند. وي از مسئولان استاني و شهرستاني خواست تا به حمايت از ورزشكاران بپردازند تا بتوان در اين رشته ورزشكاران جهاني و كشوري را تربيت كرد.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود