25 تیر 1391
شماره خبر: 8906

بازديد شهردار كرج از تنها مرکز توليد كننده داخلي تلويزيونهاي شهري

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازديد شهردار كرج از تنها مرکز توليد كننده داخلي تلويزيونهاي شهري

سپیدار آنلاین: سيد علي آقازاده شهردار كرج و عباس زارع مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز از شركت تتا بازديد كردند.
شركت تتا، تنها شركت توليد كننده تلويزيونهاي شهري در كشور مي باشد كه در شهرك صنعتي بهارستان استان البرز واقع شده است. شهردار كرج در اين بازديد با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني اظهار داشت: در سال جاري بايد زمينه هاي لازم براي تحقق اين مهم دربخش مديريت شهري مهيا شود.
شهرداري كرج اهتمام ويژه اي براي تحقق شعار توليد ملي دارد
سيد علي آقازاده افزود: شركت تتا جزء معدود شركتهاي توليدكننده تلويزيونهاي شهري است و در استان البرز واقع شده كه بايد از اين ظرفيت به نحو مطلوبي استفاده شود. وي افزود: با همكاري اين شركت بايد تلويزيونهاي شهري و اسكوربردهاي ورزشي مورد نياز در كلانشهر كرج فراهم شود. اين مسئول عنوان كرد: براي تحقق شعار توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، شهرداري كرج و سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري طي سال جاري برنامه هاي مطلوبي را در دستور كار دارد.
تلويزيونهاي شهري در پاركهاي كرج نصب مي شود
همچنين در اين بازديد مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج يادآور شد: به منظور استفاده از پتانسيلهاي اين شركت، طبق برنامه ريزي قرار است كه تلويزيونهاي شهري در برخي از پاركهاي كلانشهر كرج نصب شود. عباس زارع افزود: با هدف غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و پخش برخي از برنامه هاي تلويزيوني مانند اخبار و مسابقات ورزشي، اين سازمان قصد دارد تا با خريد تلويزيونهاي شهري، آنها را در پاركهاي مختلف اين كلانشهر نصب كند.



منبع: ایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود