27 تیر 1391
شماره خبر: 9067

بازديد سرزده رئيس شوراي شهركرج از شهرداري منطقه 9

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازديد سرزده رئيس شوراي شهركرج از شهرداري منطقه 9

سپیدار آنلاین: رئيس شوراي شهر كرج امروز به صورت سرزده از واحد هاي مختلف منطقه 9 شهرداري كرج بازديد كرد.
محمود دادگو ساعت 8:30 دقيقه به صورت سرزده از واحدهاي مختلف منطقه 9 شهرداري كرج بازديد كرد. اين مسئول با حضور در حوزه شهرسازي صدور جواز و مراحل انجام آن را مورد بررسي قرار داد و بر انجام درست وظايف مسئولان تاكيد كرد. وي همچنين با حضور در بخش املاك و اصناف پيرامون نحوه خدمات دهي به منطقه با مسئولان اين بخش گفتگو كرد و افزود: در خصوص خدمات دهي لازم دستورات مربوطه را پيگيري و صادر كنند.
ديدار معتمدين منطقه 9 شهرداري كرج با رئيس شوراي شهر
رئيس شوراي شهر كرج پس از بازديد از واحد هاي مختلف شهرداري منطقه 9 با معتمدين اين منطقه نيز ديدار كرد. اين ديدار با حضور نمايندگان محلي و شهردار منطقه 9 كرج به منظور رفع مشكلات محلات انجام شد و در آن مشكلات شهرك نهال بذر نيز مورد بررسي قرار گرفت. در ديدار معتمدين منطقه 9 شهرداري كرج همچنين در خصوص لكه گيري و مرمت آسفالت سطح منطقه، بهسازي و توسعه فضاي سبز و پروژه هاي در دست اقدام مطالبي مطرح شد و دستورات لازم جهت رسيدگي صادر شد.
ملاقات مردمي شهردار منطقه 9 كرج با حضور رئيس شوراي شهر
شهردار منطقه 9 كرج نيز پيش از ظهر امروز در حضور رئيس شوراي شهر كرج با مردم اين منطقه به منظور رفع مشكلات آنان ملاقات كرد. اين ديدار از ساعت 10 صبح و بعد از ديدار رئيس شوراي شهر كرج با معتمدين انجام شد و تا ساعت 12:30 دقيقه ظهر ادامه داشت. در ملاقات مردمي شهردار منطقه 9 با شهروندان منطقه موضوعاتي از جمله معضلات شهرسازي، پرداخت عوارض،‌ جرائم كميسيون ماده 100، تعريض خيابان ها و ديواركشي زمين هاي باز و... مورد بررسي قرار گرفت.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود