28 تیر 1391
شماره خبر: 9106

پاکسازی سطح منطقه 2 از حضور متکدیان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پاکسازی سطح منطقه 2 از حضور متکدیان

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: طی ماه گذشته طرح پاکسازی سطح منطقه از حضور متکدیان اجرا شد.
محمدرضا ناصر خاکی گفت: در اجرای طرح فوق که توسط اداره خدمات شهری منطقه انجام شد، متکدیان پس از شناسایی و جمع آوری از سطح خیابان به ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی منتقل شدند. وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی منطقه از آثار و زوائد بصری عنوان کرد: در این راستا همچنین 27 دستگاه خودرو اسقاطی از سطح منطقه جمع آوری و به حلقه دره منتقل شدند. این مسئول، اجرای طرح پاکسازی محله به محله را یادآور شد و اظهارداشت: این طرح در محل های سه راه خوابگاه و بلوارشیمیایی اجرا شد.
ناصرخاکی ادامه داد: پاکسازی زمین های بایر و اعمال ماده 110 قانون شهرداری از دیگر اقدامات صورت گرفته طی یک ماه گذشته در منطقه 2 کرج بوده است.
جمع آوری عناصراضافی برابر بند27 ماده 92 قانون
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از جمع آوری عناصراضافی برابر بند27 ماده 92 قانون در این منطقه خبرداد و عنوان کرد: این طرح بر اساس آیین نامه تبلیغات محیطی مصوب شورای اسلامی شهر اجرا شد. ناصرخاکی ادامه داد: در اجرای این آیین نامه تابلو، پلاکارد و لوازم اضافی که با زیباسازی شهر مغایرت دارند جمع آوری شدند. وی افزود: جمع آوری مصالح، خاک و نخاله، جمع آوری بارفروشان و خودروهای میوه فروش نیز در راستای اجرای طرح زیباسازی بصری انجام شد که طی آن خودروها به پارکینگ منتقل شدند. این مسئول، دیوارکشی زمینهای بایر را از دیگر اقدامات صرت گرفته در منطقه 2 شهرداری کرج عنوان کرد و افزود: در اجرای این عملیات محله های ترک آباد، کوچه های مرداد و احمدی دیوار کشی شدند. ناصر خاکی، قطع 144 خط تلفن ثابت،همراه اول و ایرانسل واحدهای صنفی متخلف را از اقدامات مهم شهرداری منطقه 2 ذکر و بیان کرد: امحاء دیوارنویسی، پاکسازی و شستشوی پوسترهای تبلیغاتی نیز توسط مسئولین ذیربط انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: جمع آوری سد معبر کیوسکها و دستفروشان سه راه نهضت نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این منطقه می باشد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود