31 تیر 1391
شماره خبر: 9185

تغيير ساعات كار بازار روزها در ماه رمضان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تغيير ساعات كار بازار روزها در ماه رمضان

سپیدار آنلاین: مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج از تغيير ساعات كار بازار روزهاي تحت نظارت اين سازمان در ماه مبارك رمضان خبر داد.
عليرضا عسگري ساعت بازار روزهاي تحت پوشش سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج را شنبه تا پنج شنبه، صبح ها از ساعت 8:30 تا ساعت 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16:30 تا اذان مغرب اعلام كرد. اين مسئول همچنين عنوان كرد: بازار روزهاي تحت نظارت سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج در روزهاي جمعه نيز از ساعت 9 صبح تا يك بعد از ظهر آماده ارائه خدمات و محصولات به شهروندان مي باشند. وي جايگاه سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج را در عرصه مديريت شهري زمينه ساز تحقق اهداف دولت در زمينه تنظيم بازار و تامين مايحتاج عمومي مردم دانست. عسگری اجرای بهینه طرح های تحول اقتصادی به منظور توسعه میادین میوه و تره بار و بهبود ساختار شبکه های عرضه مستقیم کالا و خدمات، حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، حذف واسطه های غیر ضروری و یکسان سازی قیمت و کیفیت محصولات را حاصل سیاست های دولت و خط مشی های تدوین شده برای افزایش سطح رضایت مندی و خدمات رسانی به مردم عنوان كرد.
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري اساسي ترين هدف تشکيل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري کرج را ايجاد زمينه هاي مناسب به منظور دسترسي آسان شهروندان براي تهيه ارزاق و ديگر فرآورده ها و کالاهاي مورد نياز آنها ذکر و عنوان کرد: اين مهم با برنامه ريزي هاي کارشناسي از سوي مسئولان ذيربط محقق مي شود. وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري کرج،اظهارداشت: سياست ها و تصميمات برنامه ريزان و کارشناسان سازمان در راستاي افزايش ضريب خدمت رساني به شهروندان اتخاذ شده است که با توجه به ارزيابي هاي انجام شده و بر اساس راي و نظر شهروندان، سازمان ميادين در اين زمينه عملکردي موفق داشته است. اين مسئول با بيان اينکه، اکثريت مردم مايحتاج روزانه به ويژه مواد غذايي و خوراکي خود را از طريق بازارهاي روز تهيه مي کنند، عنوان کرد: اين مهم نقش و جايگاه سازمان ميادين در زندگي شهروندان را دو چندان مي کند. عسگري بر توزيع کالاهاي کيفي به شهروندان و متقاضيان خريد از مجموعه بازارهاي تحت پوشش اين سازمان تاکيد کرد و افزود: اين مهم بايد به طور ويژه در دستور کار مسئولان سازمان قرار گيرد. مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج با تاکيد برعرضه فرآورده هاي کشاورزي با کيفيت و قيمت مناسب در مجموعه بازارهاي وابسته به سازمان ميادين اظهارداشت: عملکرد نظارتي سازمان به منظور ايجاد تعادل در قيمت کالاها همچنين توجه به کيفيت اين اقلام صورت مي گيرد.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود