3 مرداد 1391
شماره خبر: 9316

تیم ملی کشتی فرنگی در البرز اردو زد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تیم ملی کشتی فرنگی در البرز اردو زد

سپیدار آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان در سالن ایثارگران استان البرز اردو زد.
هیئت کشتی این استان به مدت 15 روز میزبان تیم ملی خواهد بود. تیم ملی جهت حضوری قدرتمند تر و قویتر مسابقات جهانی اردوهای مستمری را برای کشتی گیران ترتیب داده است که این بار به البرز آمدند تا البرزی ها میزبان کشتی گیران فرنگی کار باشند.
درخشش ورزشکاران نظرآبادی در مسابقات رزمی
یک دوره مسابقات رزمی در سالن ورزشی ناصر زارع هشتگرد برگزار شد. در این دوره از مسابقات 50 رزمی کار از شهرستانهای هشتگرد، نظرآباد با یکدیگر به رقابت پرداختند، که ورزشکاران نظرآباد با مربیگری محمد ورزدار در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که از این شهرستان امید کاظمی، علی رحمتی مدال طلا را برگردن آویختند، فرشاد زارعی، امیرحسین کاظمی، علی سحابی فر، اسماعیل شاهی زاده برسکوی دوم ایستادند. در بخش تیمی کاراته کاهای نظرآبادی مقام سوم را به خود اختصاص دادند. داوری مسابقات فوق را محمد ورزدار، یوسف جباری و یعقوبی برعهده داشتند.
حضور بانوی نظرآبادی در مسابقات پیاده روی قهرمانی کشور
بانوی نظرآبادی درقالب تیم البرز به مسابقات پیاده روی پیشکسوتان کشور اعزام شد. در پایان مسابقات انتخابی استان البرز جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که در سالن قلمستان شهرداری کرج برگزار شد، از شهرستان نظرآباد، خورشید اصغر پور در رده ی سنی 50 الی 58 سال توانست عنوان نخست مسابقات را کسب کند و در غالب تیم استان البرز به مسابقات کشوری اعزام شود.
صعود کوهنوردان ساوجبلاغ به قله دماوند
تیم کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت روز ملی دماوند صعود کردند. 20 کوهنورد از تیم های کوهنوردی شهرستان در صعود به قله دماوند حضور داشتند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود