11 مرداد 1391
شماره خبر: 9704

راه اندازی وب کیوسک جستجوی آدرس محل دفن اموات در بهشت سکینه(س) کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی وب کیوسک جستجوی آدرس محل دفن اموات در بهشت سکینه(س) کرج

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از نصب و راه اندازی دستگاه جستجوی آدرس محل دفن اموات در گلزار شهدای بهشت سكینه(س)خبر داد.
یدالله پورمظاهری از نصب و راه اندازی دستگاه الكترونيكي جستجوي آدرس محل دفن اموات در ورودي باب الرضا (ع) گلزار شهداي بهشت سكينه(س) خبر داد و اظهار داشت: تمامي زائرين اهل قبور كه آدرس محل دفن بستگان درگذشته خود را فراموش کرده اند، مي توانند با مراجعه به اين وب كيوسك واقع در ورودی اصلی سردرب سازمان (باب الرضا(ع)) و وارد کردن نام و نام خانوادگي محل دقيق قطعه رديف و شماره متوفي خود را مشاهده کنند. وی با اشاره به اینکه با اين روش در زمان زائرين اهل قبور برای حضور در دفتر متوفيات سازمان به منظور اخذ محل دفن اموات صرفه جويي می شود، افزود: عملكرد اين دستگاه همانند دستگاه هاي خودپرداز بانكها است.
اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکلات شهروندان
این مسئول در ادامه از اهتمام ویژه بر اجرای پروژه های عمرانی در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان خبر داد و عنوان کرد: به منظور رفاه حال مراجعين و زائرين اهل قبور و همچنين بررسي مسائل كاري كاركنان سازمان آرامستانها موضوع بازديد ميداني از محوطه گلزار شهداي بهشت سكينه(س) و همچنين برگزاري جلسات شوراي اداري اين سازمان به جهت رفع معضلات و مشكلات موجود با اهتمام ويژه و بطور مستمر در حال پيگيري است. پورمظاهری ادامه داد: در بازديدهاي ميداني، نواقص كاري و معضلات با حضور مسئولان مربوطه به صورت ويژه و در اولين فرصت بازشناسي و اقدامات لازم جهت رفع آن صورت مي پذيرد.
تکمیل پروژه اصلاح نمای ساختمان اداری متوفیات آرامستان بهشت سکینه(س)
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج در ادامه از تكمیل پروژه اصلاح نمای ساختمان اداری متوفیات سازمان خبر داد و یادآور شد: با توجه به موضوع زيباسازي فضاي اين سازمان پروژه هاي مهمي در حال احداث است كه از آن جمله اصلاح نماي ساختمان اداري متوفيات، بانك تجارت و انتظامات ورودي باب الجواد(ع) با اجراي كامپوزيت اشاره کرد. وی اضافه کرد: در این راستا اصلاح هندسي ورودي باب الجواد(ع) و ساختمان اداري مركزي، نصب تابلوهاي راهنماي قطعات، ايجاد فضاي سبز، نقاشي ديوارهاي موجود در گلزار شهداي بهشت سكينه(س)، خريد و نصب وسايل بازي كودكان در پاركها سازمان آرامستانها و چند پروژه مهم ديگر نيز از پروژه هاي سازمان آرامستانها در گلزار شهداي بهشت سكينه(س) است كه در آينده نزديك به بهره برداري خواهد رسيد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ميهمان
پاسخ 30/01/1397 - 05:02 شاهین

باتشکر ازراه اندازی این کیوسک اگه میشه طوری برنامه ریزی کنید اگه کسی شماره ردیف یا قطعه رونمیدونه  ازطریق اسم ونام پدر متوفی سریع پیداش کنه مثل سایت بهشت زهرای تهران

ميهمان
پاسخ 30/04/1397 - 19:25 عزیزالله صادقپور
نام پدر کاظم
ميهمان
پاسخ 22/01/1398 - 01:53 وحیدشاه نظری

سلام میتونم شماره قطعه وقبر پدرم بنام مجتبی شاه نظری فرزند رضا را ازاین سایت دریافت نمایم

ميهمان
پاسخ 9/04/1398 - 09:27 قدسیه اخطاری

مزار مرحومه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود