15 مرداد 1391
شماره خبر: 9870

حمایت از توسعه اصولی شهر از اولویت‌های شورای اسلامی محمدشهر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حمایت از توسعه اصولی شهر از اولویت‌های شورای اسلامی محمدشهر است

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی محمدشهر با اشاره به مهاجرپذیری و افزایش جمعیت محمدشهر گفت: حمایت از توسعه اصولی شهر با جدیت هرچه تمام‌تر از اولویت‌های شورای اسلامی محمدشهر است.
بیژن امین خاکی در خصوص برنامه های شورای اسلامی محمدشهر در مورد طرحهای عمرانی گفت: عمران و آبادانی در راستای اهداف شهرسازی از مهمترین شاخصه‌های توسعه است، که علاوه بر تاثیرگذاری در آبادی شهرها نتایج فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موثر نیز دارد. امین خاکی افزود: وقتی شهری آباد می شود و از استانداردهای شناخته شده در موضوعات خیابان سازی، ایجاد فضای سبز،اصلاح هندسی تقاطع‌ها، مبلمان شهری و غیره بهره مند می شود، مردم نیز از نظر فرهنگی و اجتماعی تغییر کرده خود را با استانداردهای موجود تطبیق می دهند. وی ادامه داد: اینجاست که می توان ادعا کرد توسعه شهری موجب ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی شهروندان را فراهم می آورد .
هر کشور آبادی با شهرهای آباد آن شناخته می شود
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی محمدشهر در ادامه اظهار داشت: لازم به ذکر است هر کشور آبادی با شهرهای آباد آن شناخته می شود به طوری که کشورهای توسعه یافته دارای شهرهایی به مراتب آبادتر ، زیباتر و دارای شهرسازی اصولی است. وی افزود: لذا کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی محمدشهر ضمن حمایت کامل از برنامه های عمرانی و شهرسازی شهرداری محمدشهر، برنامه هایش را بر این اساس برای توسعه همه جانبه سیاست گذاری کرده است.
گسترش روز افزون جمعیت محمدشهر به علت مهاجر پذیری
بیژن امین خاکی اضافه کرد: نظر به اینکه شهر محمدشهر به علت مهاجرپذیری با سرعت و شتابان در حال گسترش است در این راستا توسعه اصولی شهر با جدیت هرچه تمام‌تر از اولویت‌های شورای اسلامی محمدشهر بوده و به حول قوه الهی تا آنجایی که مقدور است شورا در جهت توسعه عمران و آبادی شهر با رعایت اصول نوین شهرسازی حرکت کرده و این حرکت را استمرار خواهد بخشید.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود