26 مرداد 1391
شماره خبر: 10339

پروژه‌های مهر ماندگار در البرز پیشرفت فیزیکی خوبی را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه‌های مهر ماندگار در البرز پیشرفت فیزیکی خوبی را دارد

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: پروژه‌های مهر ماندگار در البرز پیشرفت فیزیکی خوبی را دارد.
عیسی فرهادی در جلسه بررسی و رسیدگی به پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در استان البرز اظهار داشت: برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه‌ها باید اقدامات مناسب در این زمینه اندیشیده شود. وی افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده هم اکنون پروژه‌های مهر ماندگار در این استان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده است اما برخی از پروژه‌ها با مشکل رو به رو است که باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات این پروژه‌ها نیز اندیشیده شود. استاندار البرز در ادامه سخنان خود به تعریض اتوبان تهران کرج اشاره کرد و گفت: آسفالت اتوبان موجود ظرف دو روز آینده اجرایی می‌شود.
*15 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس تعریض و بهره‌برداری شده است
فرهادی در ادامه سخنان خود گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هم اکنون 15 نقطه از نقاط حادثه خیز جاده چالوس تعریض و به بهره‌برداری رسیده است. وی تأکید کرد: جاده چالوس دارای 47 نقطه حادثه خیز است. فرهادی افزود: از این تعداد 15 نقطه تعریض شده و 32 نقطه باقی‌مانده نیز با بیش از 35 درصد پیشرفت در حال اجرا می‌باشد.
*ارائه خدمات شهری روستاهای استان البرز
استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر ارائه خدمات بیشتر به روستاهای این استان گفت: باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی را به منظور ارائه خدمات به روستاهای این استان داشته باشیم. فرهادی ادامه داد: در این راستا در نظر داریم تا گازرسانی به روستاهای بالای 50 خانوار را انجام دهیم. به گفته وی در سطح استان 16 روستای بالای 50 خانوار داریم که هم اکنون عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود