31 مرداد 1391
شماره خبر: 10458

طرح جمع آوری كارتن خواب ها در ساوجبلاغ به اجرا در آمد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح جمع آوری كارتن خواب ها در ساوجبلاغ به اجرا در آمد

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ از به اجرا در آمدن طرح جمع آوری كارتن خواب ها در این شهرستان طی 6مرحله خبرداد.
'ابوالقاسم پالیزگیر'افزود: این طرح با هدف كاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر اجرا می شود. وی اظهار داشت:در قالب این طرح تاكنون حدود 200نفر جمع آوری و پس از سیر مراحل قانونی تحویل بهزیستی می شوند. پالیزگیر بیان داشت: در شهرستان ساوجبلاغ 25مركز ترك اعتیاد وجود دارد كه سالانه حدود 12هزار نفر در این مراكز بازتوانی لازم را به دست می آورند. وی یاد آور شد: جمع آوری معتادان پر خطر یكی از طرح های ویژه نیروی انتظامی این شهرستان است كه ماموران با مشاهده این افراد و یا پس از گزارش مردم به مركز فوریتهای پلیس از نقاط مختلف منطقه جمع آوری می شوند.




منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 8/12/1391 - 18:03 یه بنده ی خدا
تنها راه حل این است که قبول کنیم ؛ پدیده ی کارتن خوابی و اعتیاد و رها شدن بیماران مزمن روانی از تولیدات خود این اجتماع است از تولیدات خود خانواده ها است ؛ لذا برای درمان و ساماندهی آنان نیز باید این ها توسط خود اجتماع درمان و کنترل و ساماندهی شوند و نه دولت ... مگر دولت چقدر می تواند در این مسیر بسیار سخت و پیچیده موفقیت داشته باشد ؟ مگر چقدر می تواند هزینه کند ؟ پیشگیری بهزیستی را بنگرید با تمام ادعاهایش ؛ می بینید که در امر درمان و ساماندهی بماند ؛ در پیشگیری هم موفقیتی نداشته است ؛ امور اجتماعی را ببینید ؛ کار قابل ارائه ای را نتوانسته است که انجام دهد ؛ دولتمردان دست از سر طرح ها و فعالیت های ترجمه شده ی خارج از کشور که هیچ ربطی به آیین و مذهب و اخلاق و منش و اعتقادات و اقتصاد و ... یک ایرانی ندارد ؛ بردارند و اجازه بدهند که همین مردم ایرانی فکر کنند و نحوه ی خدمات دهی و راه نجات ایرانی را درست کرده و با کمک دولت اجرا کنند و دولت فقط به نظارت و کنترل بپردازد ولی می بینیم که در همه ی مراحل دولت خود را رقیب ان جی او ها می بیند رقیب مردم می بیند .... کاش می فهمیدید ...

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود