17 مرداد 1391
شماره خبر: 9950

بیش از یك هزار كارتن خواب در كرج جمع آوری شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیش از یك هزار كارتن خواب در كرج جمع آوری شدند

سپیدار آنلاین: فرماندار كرج از جمع آوری یك هزار و 900كارتن خواب دراین شهرستان خبرداد .
' مهدی ایران نژاد'در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر كرج افزود: باهمكاری نیروی انتظامی و تلاش سایر مسئولان ذی ربط تعدادی از این معتادان به اردوگاه بازپروری معتادان البرز هدایت شدند كه این اقدام می تواند علاوه بر تغییر در وضعیت اجتماعی شهر موجب كاهش جرایم شهرستان بویژه در حوزه سرقت به شمار رود.
وی ادامه داد: با تلاش مدیران در بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی، اداره بهزیستی، دانشگاه علوم پزشكی و همكاری سایر مدیران شهرستان در سال گذشته دو هزار معتاد بهبود یافته و به آغوش خانواده بازگشتند. فرماندار كرج تاكید كرد: پلمپ كمپ های غیرمجاز شهرستان از جمله اولویت هایی است كه باید با همكاری اداره بهزیستی و نیروی انتظامی انجام شده و گزارش آن به شورای مبارزه با موادمخدر ارائه شود. ایران نژاد اظهار داشت: كمپ های غیرمجاز با اخذ هزینه های گزاف از خانواده ها علاوه بر ایجاد تنش در جامعه و بر هم زدن آرامش خانواده ها با برخوردهای نامناسبی كه با معتادان دارند فضا را برای بازگشت معتاد به آغوش جامعه دشوار می كنند.
وی افزود: فرد معتاد بر اساس قوانین جدید بیمار تلقی می شود و نیازمند محبت و مساعدت از سوی آحاد مختلف مردم است بنابراین بر اساس سیاستهای دولت هر یك از مسئولان در بخش های مختلف باید تلاش خود را برای نجات جامعه از این آلودگی كه هدف آن فاسد كردن فكر و اندیشه انسان است، انجام دهند. این مسئول با اشاره به اینكه علاوه بر جمع آوری مراكز غیرمجاز اعتیاد مراكز خصوصی نیز باید ساماندهی شوند، خاطر نشان كرد: با توجه به ظرفیت محدود اردوگاه بازپروری معتادان استان البرز باید به گونه ای برنامه ریزی كرد كه بتوان با ساماندهی مراكز خصوصی ترك اعتیاد امكان بهره مندی از ظرفیتهای این بخش را برای مردم فراهم كرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود