1 شهریور 1391
شماره خبر: 10549

17 پل عابر پیاده در کرج طی سال جاری نصب می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

17 پل عابر پیاده در کرج طی سال جاری نصب می‌شود

سپیدار آنلاین: معاون عمرانی استاندار البرز از نصب 17پل عابر پیاده طی سال جاری در کلانشهر کرج خبر داد.
احمد افضلی در جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: باید تدابیر اساسی به منظور ارائه خدمات به مردم و به ویژه دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید اندیشیده شود. معاون عمرانی استاندار البرز ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که عملیاتی کردن این طرح‌ها در اولویت مسئولان قرار گرفته است. این مسئول ساماندهی معابر مجاور مدارس را از مهمترین اقدامات در نظر گرفته شده در آستانه سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: ساماندهی معابر مجاور با مدارس به زودی انجام می‌شود. افضلی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده فرمانداری‌ها در شهرهای مختلف استان البرز نیز باید برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های خود را به منظور استقبال از مهر به استانداری اعلام کرده و درباره عملیاتی شدن طرح‌های خود سریع‌تر اقدام نمایند. وی از آموزش و پرورش و تاکسیرانی و ارگان‌هایی که به نوعی در آغاز سال تحصیلی جدید می‌توانند خدمات‌رسانی کنند خواست تا برنامه‌های پیشنهادی خود را به استانداری اعلام کنند و هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند.
* 339 نفر در کرج بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند
این مسئول در ادامه سخنان خود به آمار تلفات سوانح رانندگی در استان البرز اشاره کرد و گفت: سال گذشته 339 نفر در اثر سوانح رانندگی در استان البرز جان خود را از دست دادند.
معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: طبق آمار موجود 42 درصد از این افراد را عابران پیاده تشکیل می‌دادند. وی بر توجه و ارتقای ایمنی عابران پیاده تأکید کرد و گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند. افضلی تصریح کرد: در این راستا تا کنون 17 پل عابر پیاده دارای قرارداد اجرا هستند که کار مقدماتی آنها به اتمام رسیده و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است. افضلی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنین 13 نقطه از کرج نیز مکان یابی شده تا در آینده‌ای نزدیک در این نقاط نیز پل عابر پیاده نصب شود. این مسئول ادامه داد: برخی از جاده‌های کرج نیز نیازبه بازسازی و بهسازی دارد که اقدامات لازم برای بهسازی این جاده ها انجام شده است. وی بهسازی و ساماندهی جاده قزلحصار، جاده آتشگاه، جاده چالوس، پل حصارک و نهر سیاجوب را از جمله جاده‌هایی عنوان کرد که بهسازی در آنها باید صورت گیرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود