2 شهریور 1391
شماره خبر: 10602

200 زندانی جرائم غیر عمد در استان البرز آزاد شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

200 زندانی جرائم غیر عمد در استان البرز آزاد شدند

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس از آزادی 200 زندانی جرائم غیر عمد طی سال گذشته خبر داد.
محمد جواد کولیوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال 90 در بحث ستاد دیه 200 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با برنامه ریزی و تلاش آزاد شدند و امسال نیز 80 نفر آزاد شدند. وی افزود: ایجاد مجمع خیرین کمک به ستاد دیه از جمله کارهای جدیدی است که انشاء الله با حضور معتمدین محلات، ائمه جماعات، اصناف، اعضای شورا، ورزشکاران و همه اقشار جامعه به عنوان عضو افتخاری ستاد دیه شکل خواهد گرفت.
نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: کسی که واقعاً به غیر عمد به زندان افتاده است اگر کسی بتواند آن را آزاد کند خیر دنیا و آخرت را خواهد داشت. کولیوند با بیان اینکه گام اول ستاد دیه استان البرز برای بومی ها و زندانیان استان البرز است، اضافه کرد: 99 درصد کمک به زندانیان البرزی است و یک درصد نیز افرادی که خانواده هایشان به این استان آمده اند و البرزی شده اند.
تا پایان سال 90 زندانی جرائم غیر عمد مبلغ 50 میلیون ریال را نخواهیم داشت
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش ما این است زندانیان زیادی را آزاد کنیم و انشا الله تا پایان سال جاری هیچ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ 50 میلیون ریال را در زندان نخواهیم داشت. وی با بیان اینکه تلاش ما جلوگیری از حرکت جزیره ای و اعتماد سازی در جامعه است،‌ گفت: وقف نیازمند یک فرهنگ سازی است و وقف تا کنون در فضای مذهبی بوده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود