3 مهر 1392
شماره خبر: 106691

بخش صنعت نیازمند توجه بیشتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بخش صنعت نیازمند توجه بیشتر است


استاندار سابق البرز با تاکید بر اینکه استان البرز سرشار از ظرفیتهای بی نظیر است، گفت: استان البرز ظرفیتی بی نظیر در تمامی بخشها و حوزه ها بویژه در بخش صنعت دارد که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان و مدیران است.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و لشکری و مسئولان استانی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: در طول یکسال خدمت در استان البرز تمامی تلاشها و برنامه ریزی ها در جهت رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف صورت گرفت. وی با اشاره به اینکه در این مراسم مجالی برای گزارش عملکرد وجود ندارد، خطاب به استاندار جدید خاطر نشان کرد: استان البرز با توجه به وجود 13 درصد صنایع کشور در خود و همچنین وجود شهرکهای صنعتی مصوب و غیردولتی ظرفیت بسیار مناسبی است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. عربیان تصریح کرد: از ابتدای حضور در استانداری البرز به دلیل شناخت از موقعیت استان البرز به جهت سکونت در طول دهه های گذشته در این استان بخش اعظمی از وقت خود را صرف رفع مسائل و مشکلات صنعت کردم که می طلبد از سوی استاندار جدید نیز که سابقه درخشانی در این حوزه دارند، مورد توجه قرار گیرد.
استان البرز بر تارک حماسه اقتصادی خواهد درخشید
استاندار سابق البرز وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش صنعت را فرصت بسیار مناسبی به منظور تحقق «حماسه اقتصادی» عنوان کرد و گفت: استان البرز با توجه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود