6 شهریور 1391
شماره خبر: 10787

ایران كشوری تاثیر گذار در معادلات جهانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایران كشوری تاثیر گذار در معادلات جهانی است

سپیدار آنلاین: معاون وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران كشوری تاثیر گذار در معادلات جهانی بویژه منطقه خاورمیانه است .
وی روز دوشنبه درمراسم یادواره شهدای كارمند و معرفی مدیر و كارمندان نمونه استان البرز درسالن شهدا سپاه كرج افزود: به همین دلیل دشمنان همواره به دنبال كاهش این نقش و پیشرفت نظام اسلامی با تمام ابزارهای ممكن هستند. وی ادامه داد: با وجود تمام تحریم ها و فشارهای اقتصادی خوشبختانه نظام اسلامی سربلند بوده ، البته خدمات دولت دهم را نباید دراین بین نادیده گرفت . وی گفت: بنابرفرمایشات مقام معظم رهبری باید خدمات این دولت را تایید كرد و برگزاری اجلاس سران كشورهای غیرمتعهد حاكی از آن است كه دشمنان نظام اسلامی در این زمینه نیز شكست خورده اند . وی اضافه كرد: دشمنان از مدتها قبل تمام تلاش خود را برای انزوای سیاسی نظام اسلامی بكار گرفته بودند كه با این اجلاس توطئه های آنان نقش برآب شد و زمینه شكست تحریم های اقتصادی را بیش از پیش فراهم كرد.
وی اظهارداشت: اكنون نظام اسلامی پیام آور مقاومت به جهان اسلام و مهر تاییدی است بر این موضوع مهم كه می توان در برابر ابرقدرتها ایستادگی كرد .

وی افزود: بسیاری از سران كشورهای عربی به دنبال آن هستند تا ارتباط نظام اسلامی را با سوریه قطع كنند ، البته یكی از دلایل حمایت ایران اسلامی از این كشور پشتیبانی سوریه از جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی گفت: نظام اسلامی بواسطه اینكه در دنیا مانع از ابراز قدرت نظام تك قطبی شده مورد تهاجم های مختلف بیگانگان و دشمنان قرار گرفته و این توطئه ها به عناوین مختلف ادامه دارد اما تبعیت از رهبر انقلاب همچنان این نظام را سربلند نگه داشته است.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود