27 مهر 1392
شماره خبر: 108249

حوزه های علمیه در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حوزه های علمیه در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند


استاندار البرز با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه در جامعه دینی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، تاکید کرد: این مراکز همچون درخت ریشه داری هستند که ملجاء جویندگان معارف اسلامی بوده و ثمرات گرانبها و آثار آن در جامعه ملموس است.
سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در گردهمایی طلیعه نور ویژه حوزه علمیه خواهران استان البرز که با حضور امام جمعه کرج و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: حوزه های علمیه نهادهای ریشه داری هستند که با توجه به اهدافی که مدنظر دارد، تحقق بخشی از اهداف انبیاء الهی بوده و از علمای بزرگ دین به ارث رسیده است. وی افزود: شناخت صحیح دین، ابلاغ صحیح دین، اصلاح طلبی در زمین، عینیت بخشی و اجرای احکام دین، ایجاد رشته های مختلف اسلامی و تربیت فقها و متکلمان از جلمه امور بسیار مهمی است که پس از انبیاء الهی به علمای حوزه های علمیه سپرده شده است.
نگاه دنیا به زن نگاهی تحقیرآمیز است
نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نگاه دنیا به زن نگاهی تحقیرآمیز است، خاطر نشان کرد: در شرایطی که نگاه دنیا به زن نگاهی مادی و تحقیرآمیز است، در کشورهای اسلامی بویژه در ایران اسلامی شاهد رشد و پرورش بانوان فرزانه ای هستیم که در عرصه های مختلف مایه آبروی انقلاب اسلامی هستند. وی گفت: پاسداری از کیان دین، آشنایی با معارف اسلامی و قرآنی و همچنین شریعت نبوی بدون همراهی و دعوت از دیگران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود