8 شهریور 1391
شماره خبر: 10889

سرپرست بخشداری اشتهارد منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سرپرست بخشداری اشتهارد منصوب شد

سپیدار آنلاین: با حکم استاندار البرز، غلامرضا ناصری به عنوان سرپرست بخشداری اشتهارد منصوب شد.
طی حکمی از سوی استاندار البرز غلامرضا ناصری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان اشتهارد منصوب شد. در این حکم آمده است: امید است در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن عدالت گستری ،مهرورزی با بندگان خدا،خدمتگزاری به آحاد ملت ،تعالی معنوی کشورواجرای دقیق سیاستها و تصمیمات دولت خدمتگزار وملحوظ نمودن قوانین ومقررات مربوطه موفق و موید باشید. بهزاد پرویزی به عنوان سرپرست بخشداری پلنگ آباد (رحمانیه ) منصوب شد. طی حکمی از سوی استاندار البرز بهزاد پرویزی به عنوان سرپرست بخشداری پلنگ آباد (رحمانیه ) منصوب شد. در این حکم آمده است: امید است در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن عدالت گستری ،مهرورزی با بندگان خدا،خدمتگزاری به آحاد ملت ،تعالی معنوی کشورواجرای دقیق سیاستها و تصمیمات دولت خدمتگزار وملحوظ نمودن قوانین ومقررات مربوطه موفق و موید باشید.
12 ساختمان دهیاری در روستاهای طالقان احداث می شود
مظاهر مرادی در خصوص وضعیت شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی و بخش بالا طالقان گفت: مقرر شده12 ساختمان دهیاری از هفته جاری توسط شرکت تعاونی با رعایت قوانین موضوعه احداث شود. نماینده دفتر امور روستایی ساماندهی، جمع آوری و حمل و نقل زباله روستایی را یکی از دیگر وظایف شرکت تعاونی دهیاری دانسته و مقرر شد تا پایان هفته جاری از محل اعتبارات ذیربط ماشین آلات مورد نظر تهیه شود. در ادامه مظاهر مرادی مجددا خواستار رعایت قوانین دهیاریها بویژه مسائل مالی ،حقوق و مزایای دهیاران با نظارت بخشداری،فرمانداری و درنهایت دفتر امور روستایی استانداری شد.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استان البرز از از روستاهای بخش چندار بازدید کرد
آرش بهادری مدیر کل امور روستایی و شوراها در جریان بازدید از روستاهای بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ که بهمراه بخشدار این بخش صورت پذیرفت خواستار اجرای طرحهای عمرانی توسط دهیاریها بر اساس قوانین و مقررات در راستای بودجه مصوب سالیانه شد. وی از دهیاران خواست تا ضمن رعایت قوانین موضوعه، نیازهای روستاها را اولویت بندی و ضمن هماهنگی با بخش فنی عمرانی دفتر امور روستایی نسبت به انجام پروژه ها اقدام کنند. سپس آقای ناصر خیل بخشدار چندار به توضیح اقدامات انجام شده در سطح روستاهای آن بخش پرداخت و از پروژه های اجرا شده و در حال اجرا بازدید بعمل آمد.در ادامه مهندس بهادری اظهار امیدواری کرد با راه اندازی تعاونی دهیاریها که بیش از 100 نفر ساعت زمان صرف ایجاد آنها گردیده است بتوان در انجام پروژه های عمرانی روستایی و توسعه اصولی روستاها تلاش مضاعف نمود و با حرکت جهادی در رفع مشکلات و ایجاد امکانات در این مکانها با سرعت قابل قبول تلاش نمود. مدیران و کارمندان نمونه شهرستان نظرآباد به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند فرماندار نظرآباد با گرامیداشت هفته دولت و ارائه عملکرد دولت دهم با اشاره به رسالت خطیر کارمندان در بدنه مدیریتی و دستگاه های اجرایی گفت: بی شک دغدغه تمام مسئولان و کارمندان بر پایه ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهید رجائی و باهنر قرار گرفته و با بهره گیری از رفتار این دولت مردان شهید تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم و ایجاد رضایتمندی در بین آنان را را سرلوحه کار خود قرار دهند. در این مراسم از دستگاههای اجرایی وکارمندان نمونه شهرستان نظرآباد تجلیل شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود