28 آبان 1392
شماره خبر: 110385

پرهیز از نگاه های سلیقه‌ای به توسعه متوازن در استان البرز کمک می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پرهیز از نگاه های سلیقه‌ای به توسعه متوازن در استان البرز کمک می‌کند


استاندار البرز توسعه متوازن در استان البرز را از مهمترین اولویت استانداری عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمام شهروندان در همه نقاط از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.
سیدطاهر طاهری ظهر امروز در دیدار با معتمدان شهر کرج اظهار داشت: با این رویکرد می توان ضمن بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان و برنامه ریزی دقیق در زمینه های مختلف تولیدی، خدماتی و ... به نتایج مطلوبی دست یابیم. وی یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به چشم‌اندازهای توسعه و پیشرفت در استان البرز را شناسایی چالشها و مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: با شناسایی این مسائل می‌توانیم به سمت خدمات‌رسانی بیشتر گام برداریم. طاهری خاطر نشان کرد: تحقق این مهم در گرو تعامل و همدلی میان مسئولان و معتمدان محلی که آشنایی و اشراف کاملی به مسائل شهری دارند، می باشد. وی تصریح کرد: در این راستا استانداری با جلسات متعددی که با معتمدان محلی برگزار می کند از فکر و اندیشه معتمدان محلی بهره جسته تا بتواند با استفاده از این ظرفیت در کمترین زمان به شناخت کافی دست یافته و راههای رفع مسائل و مشکلات را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کند.
پایان نامه های علمی- تحقیقاتی در رابطه با کرج جمع آوری می شود
استاندار البرز در ادامه سخنان خود گفت: هر پژوهش و پایان نامه علمی و تحقیقاتی که در دانشگاه ها و وزارت ها که در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نوشته شده در استان گردآوری می شود تا در اختیار سیاست گذاران و مدیران برنامه ریز استان قرار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود