8 بهمن 1392
شماره خبر: 114980

مصداقی از کار آفرینی در شرکت تولید دکاموند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مصداقی از کار آفرینی در شرکت تولید دکاموند


استاندار البرز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با حضور در شرکت تولیدی دکاموند شاهد دسترنج 30 ساله کارآفرین نمونه البرزی بود.
مهندس سیدطاهرطاهری به همراه مجید سریزدی و جمعی از مسئولان با حضور در شرکت تولیدی" دکاموند" از نزدیک در جریان روند خط تولید محصولات این شرکت قرار گرفت. جعفر امامی کارآفرین نمونه ملی صنعت نانو با بیش از 30 سال سابقه در تولید علم و صنعت نساجی در سال 91 است، وی دارنده گواهینامه نانو تکنولوژی است و با ابتکار عمل توانسته لابراتور تولیدی از انواع پارچه های ضد آب ، چادرهای سبک قله نوردی، کیسه های خواب و... را در استان البرز و شهر محمد شهر کرج آغاز کند. استاندار البرز و هیئت همراه ضمن حضور در شرکت مذکور و کارخانه فعلی شاهد دسترنج 30 ساله ای از کارآفرین نمونه البرزی بودند. فلسفه ایجاد این شرکت از آغاز جنگ تحمیلی با دغدغه وجود چادرهای قدیمی و همچنین وقوع زلزله مهیب رودبار کلید می خورد و وموجب می شود تا جعفر امامی کارآفرین نمونه تولیدات خود را در داخل کشور آغاز کند. این چادرها علاوه بر سبک و قابل حمل بودن، ضدبو و تعریق بوده و بعدها با افزایش خط تولید و گسترش کار با ابداع و خلاقیت ها در پوشش های گلخانه ای نیز کاربرد پیدا می کند. محصولات دکاموند تنها به تولید چادرهای مسافرتی در ابعاد مختلف محدود نمی شود بلکه در مصرف خانواده ها نیز ورود ییدا کرده و انواع چمدان ها، ساک های مسافرتی، کیف مدارس، پوشش های کانتینری و.. را نیز در بر دارد.تولید انواع کیسه خواب ها و باکس های مخصوص سربازی که با نمونه های خارجی رقابت می کندو مشابه آن نیز در هیمالیا و دماوند آزمایش شده است.
حل مشکل کم آبی با پوشش های دکاموند
یکی از ویژگی های محصولات دکاموند قابلیت عدم جذب آب به جهت ساختار سلولزی است به این نحو که می تواند آب را در خود نگاه داشته و مانع ورود آب شود. با بکارگیری از ظرفیت این محصولات می توان مشکل کم آبی را مدیریت کرد. تنوع در طرح های این محصولات به نحوی است که حتی گلدان های سلولوزی نیز تولید شده و می تواند بخشی از مشکلات گلخانه ها رفع کند. در جریان بازدید استاندار البرز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مشکلات نقدینگی که موجب توقف چرخه تولید شده است در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود