19 بهمن 1392
شماره خبر: 115862

استاندارد در تولیدات ومحصولات تحریم ها را مهار می سازد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندارد در تولیدات ومحصولات تحریم ها را مهار می سازد


استاندار البرز با تأکید بر ضرورت بهبود سطح کیفی در محصولات تولیدی کشور بیان کرد: ارتقاء سطح کیفی محصولات تحریم ها را در شرایط کنونی کشور مهار می سازد.
مهندس سیدطاهرطاهری همزمان با سالروز میلاد پرنور و سرور امام حسن عسگری (ع) و در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در جشن بزرگ خانواده استاندارد استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رییس و سازمان استاندار کشور برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استاندارد و استاندارد سازی به عنوان یکی از ارکان پیشرفت و بهبود شرایط جامعه محسوب شده و اهمیت ویژه ای در تعالی و آبادانی کشور دارد. وی افزود: استاندارد بستری که انتهایی را نمی توان برای آن متصور ساخت از این جهت که با نیازهای آدمی، کمال طلبی و ارتقاء سطح زندگی در ارتباط است از این رو به جهت تأثیر مستقیمی که بر کیفیت زندگی دارد نقشی حایز اهمیتی پیدا می کند. نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تحولات لحظه ای سطح کیفی استاندارد در جهان یادآور شد: استانداردهای کیفی جهان به صورت پویا و دینامیک هر لحظه در حال ارتقاء است. مهندس طاهری تصریح کرد: یکی از حقوقی که بر ذمه مردم قرار دارد ایجاد زندگی سالم و برخورداری از حداقل استانداردها در زندگی است. وی خطاب به فعالان عرصه استاندارد افزود: شما دست اندرکاران در هرپستی نظارتی دقیق به فرایند محصولات داشته باشید و به حکم وظیفه شرعی دقت نظر خود را بالا ببرید. استاندار البرز در ادامه متذکر شد: هر گونه غفلت ورزی در کار شما به معنای تضییع حق الناس است.
"آموزش" جزء جدایی ناپذیر" استاندارد" است
استاندار البرز در بخش دیگری به نقش آموزش به عنوان یکی از ارکان اساسی در بهبود عملکرد این سازمان اشاره کرد و گفت: ضمن آنکه کلیه نیروهای شاغل در این سازمان می بایست از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود